söndag 5 juli 2015

Mr D the end


Så vad hände då? Vad hände med det perfekta sexet och den sprakande kemin?

Många mil emellan, olika livssituationer och två personer som inte är vana att prata om känslor. Totalcrasch.

Jag hade gjort allt för Mr D i och utanför sängen. Någon jag såg en framtid med även fast Han visste om de flesta av mina mörka sidor och hanterade dom utmärkt. Leka, sporra varandra och en djupare känsla att bara vilja vara hans. 

Den tjej som lyckas fånga Mr D kan skatta sig lycklig! Fantastiskt sex och mycket skratt finns i Er framtid.

Med distans till vår romans är jag fruktansvärt glad att jag fick chansen att känna så. För mig en glimt av framtiden. Someday finns allt där med någon. Jag tänker aldrig nöja mig med halvdant. Jag vill ha en Mr D med samma passion som jag kände för honom! Då blir jag en enmans tjej, men till dess fortsätter jag att njuta av livet!

Å jag behöver faktiskt öva mig på att inte alltid få som jag vill ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar