tisdag 7 juli 2015

Mr Fires Place

I dag är jag ledig, kåt och uttråkad. Knapprar på telefonen som är det snuskigaste jag har. En direktlänk till sköna kukar och porrigt sex. Några rader så är en dejt ordnad. Men vad är jag sugen på idag?

- Överkåt kostymnisse med ovetande fru på hemmaplan. Han envisas med att bjuda på nybakta frallor när vi träffas hos honom på morgnarna. Jag äter inte bröd och jag vill bara ha kuk av honom. Frallorna känns som betalning för en syndig stund. Behåll dina frallor kostymnisse, synd ska vara gratis!

- Alldeles för ung budkille som har en förkärlek för att "mysa" i sängen. Men nej jag är inte på humör för oskyldigt bus som leder till vaniljpetting. Även om han har heta tatueringar. Han roar mig genom att runka över paketen som levereras och föreviga detta på bild. Duktigt lammkött!

Det blir beprövat och okomplicerat! Mr Fire har 2 timmar innan han ska rädda världen mot slukande lågor. Men först ska han få släcka min låga.

Två trappor upp och den exteriört perfekta mannen öppnar dörren till sin vackert inredda lägenhet. I det stora vardagsrummet finns inte en felplacerad detalj. Han tar hand om sitt hem på samma sätt som sin kropp. In i minsta detalj... Sängen står längst med ena väggen för att det extra rummet är vigt till hans son. Över hela den höga sängen hänger ramar där familjeögonblick är förevigade.

Hmmmm så hela tjocka släkten ska titta ner på oss när jag får kuk. Vilken mysig familjeträff...

Jag slutar inspektera hans hem och ställer mig på knä. Inga kysser, aldrig någonsin några kyssar med den här mannen. Vi har ingen kemi för sånt. Jag har bara ögon för hans kropp och hans kuk som nu växer i mitt svalg. Djupa långa drag som pressar min andning. Hans ådriga starka hand i mitt hår som styr takten.

Jag puttas ner på sängen med rumpan i vädret. Mr Fire ligger över mig med hela sin tyngd och hans kuk tränger långsamt in i min fitta. Han håller runt min nacke och viskar i mitt öra

Känner du hur fylld du är. Krama om min kuk.

Knottror av välbehag sprids över hela min kropp, fittan har hans kuk som i ett skruvstäd. Han pressar sig mot mig med mer intensitet och min kropp ger efter, tar emot hela hans långa kuk.

På alla fyra med ansiktet mot väggen

Naturligtvis får han som han vill. Hans kuk bottnar mig och han håller runt mina höfter. Klittan bearbetas av mitt pek och långfinger. Mr Fire ökar takten och mitt huvud slås mot väggen med familjefoton. Jag öppnar mina kåttunga ögon för att stirra in i en liten pojkes blå ögon.

Mitt ansikte fortsätter att slå emot fotot på det blonda leende barnet vid gungan.

Hej lilla pojken jag gör snuskiga saker med din heta pappa. Fan!!! Jag kommer inte komma när de där oskyldiga blå ögonen stirrar på mig. Jag vänder mig om och lämnar lillen bakom min rygg.

spruta i min hals. Så det här är över...

Mr Fire lyder order utmärkt och bottnar med mina svullna läppar runt hans kukrot.

Varm sperma pumpar ut i min hals. Han stönar knappt, bara en lång suck lämnar hans halvöppna mun.

När vi är färdiga vill jag bara ut från hans lägenhet så fort det bara går. Jag svarar löst och svävande på hans frågor samtidigt som jag sätter på mig kläderna. Varför ska dom fråga så mycket?!?! Kan dom inte bara vara nöjda med det vi har. Sköna enkla träffar.

Snabba småspringande steg ner för hans trappor mot min bil. Mitt leende är brett och min fitta är öm. Den uteblivna orgasmen ordnar jag ikväll under mitt stora täcke. Tack för uppvärmningen Mr Fire!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar