lördag 7 september 2013

Kisses

I

Kyssar...nödvändigt eller inte? Ett måste säger mina tjejkompisar. Jag håller inte riktigt med. De flesta av mina kks jag haft har inte kyssar varit på repertoaren. Vi har sex, inget mer. Kyssar på hals och resten av kroppen ja. Men läppar undviks.

Men missförstå mig inte, jag älskar ett bra hångel. Hellre ett grymt hångel i 10 min än "sisådärsex" i 30. För mig blir kyssarna intima, känslofyllda, passionerade och inte värdiga känslomässigt avstängt sex.

En man som inte kan kyssas är direkt avtändade. Mr X som kysste med öppna ögon. Skumt...En dålig smak i munnen är en garanti för att det blev ett kort hångel med mig. Å sen de män som använder sin tunga för att vispa runt i hela munnen som en elvisp?!? Kom igen! 

Det motsatta är en gåva, bra kyssare är nästan garanterat passionerade i sängen.

Här är min svaga punkt. Om du vill få mig  som vax i dina händer är ett intensivt hångel upptryckt mot en vägg den bästa medicinen. Alla mina murar raseras och jag blir nästan men bara nästan en snäll flicka ;). 

Mmmm blir faktiskt galet hångelsugen när jag skriver det här. Bra sex har jag haft men ett perfekt hångel var längesedan... I need sum!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar