söndag 18 augusti 2013

Ett löfte!

Medioker sex...har jag blivit bortskämd? 

Senaste tiden har det blivit en del halvdan sex. Mys och mjuksex. Jag spelar, jag spelar en roll där jag är vaniljdrottningen men i mitt huvud är det hårdare scener som går på repeat!

Jag har provat att be om att bli tagen hårdare. Killar som fejkar dominans blir bara konstigt. Jag är en situationsjunkie å det finns inget sexigare som när någon viskar, stönar saker i mitt öra under hård sex.

Mr Ds ord när han trycker ner mig i madrassen med kuken långt upp i min rumpa.

Inte visste jag att du var en sån analslyna

Fullkomlig dirtytalk magi! Det ger mig rysningar fortfarande.

Men åter till mediokerkillarna. En kväll med t.ex.  filmmys, fin middag, en promenad. Bra kemi och mycket skratt, härligt hångel leder oss till sexbiten. Kan hända att jag blivit avtrubbad men smeksex får mig att tänka på att jag behöver sortera muttrarna i garaget. Jag kommer aldrig, aldrig kunna ha en relation med en man som inte ger mig det sex jag behöver. Då får han allt tillbaka om han levererar på den biten.

No more mrs vanilla! That is a promise ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar