fredag 2 augusti 2013

Mr Gangster booty call


Här kommer fortsättningen på natten när Mr Grey hade en privat sexshow för mig. Första delen finns här:
Mr Grey makin dreams come true


Mr Gangster hoppar in i min bil och kysser mig hårt, med handen kvar runt min nacke tittar han allvarligt på mig.

Varför har du inte hört av dig innan? Han låter sur...

Ohhhh shit jag vill inte ha något drama....okomplicerat please.


Jag har jobbat nästan dygnet runt så privat tid har glömts bort...

En sanning med modifikation. Hans händer greppar mitt hår hårdare och hans blå ögon lyser.

Glöm inte bort mig igen väser han i mitt öra.

Min kropp ger efter för honom, jag är så fruktansvärt kåt efter uppvärmningen hos Mr Grey. Med ena handen kvar i mitt hår använder han den andra att knäppa upp gylfen. Hans långa grova kuk är stenhård och ollonet glänser. Mina läppar, mun, tunga möter hans kuk och jag suger honom så djupt jag kan. Att vi är i bilen precis utanför centralstationen bryr jag mig inte om just nu. Jag vill bara att han kommer i min hals nu. Det blixtrar framför ögonen och min puls ökar ju mer jag suger honom. Mr Gangster stönar men drar bort min mun från hans härliga kuk.

Nu åker vi hem till mig så jag får njuta av dig ordentligt han kysser mig och låter tungan spela på mina läppar. Det fullkomligt rinner om mig.

Vi kliver in i Mr Gangsters portuppgång medans han letar efter nycklarna i sin ficka trycker han ner mig på knä. Jag suger hans kuk igen, mina kväljningar ekar i trappuppgången.

Nyckeln vrids om och vi nästan ramlar in i hallen. Han trycker upp mig mot väggen, hans fingrar hittar min fitta, tänder rispar min hals och han stönar.

Herregud vad våt du är, gör jag dig så här kåt?

Jag bara nickar och gnyr, jag måste få känna honom i mig. Att Mr Grey har stått för förspelet är inget Mr Gangster någonsin kommer få veta.

Han puttar mig bakåt in på toan, böjer mig över tvättmaskinen och tränger in i mig hårt. Min plaskvåta fitta kramar honom. Mina tänder borrar sig in i min hand för att jag inte ska skrika högt. Hans kuk är optimal för min fitta, helt galet. Han vänder runt mig så jag kan hålla mig i handfatet. Mr Gangster står med ryggen mot väggen.

Rid mig , visa hur mycket du vill ha min kuk

Jag rider honom stående, pumpar min fitta bakåt mot hans grova kuk. Händerna håller hårt i handfatet när jag kommer.

Duktig tjej, hans kysser mig på ryggen.

I hans säng hittar min mun hans kuk igen. Jag kan inte få ner hela i min hals, det stör mig så jag lägger mig på sängkanten med huvudet utanför. Han förstår direkt vad jag vill. Djupare och djupare hela kuken är nere och mitt huvud dunkar. Underbart, perfektion. Jag känner att han är nära men han vill inte att det ska ta slut här. Han lägger sig på rygg och han vill ha mig ridandes igen.

Jag gränslar honom men att rida sittandes funkar inte, han är för lång för stor och min kåta fitta protesterar. Jag hatar att min kropp inte samarbetar. Han ser mina grimaser och slänger av mig.

Om du inte klarar mig i fittan så får jag använda din röv  och han trycker ner mitt ansikte i madrassen.

Hela hans tyngd över mig och han tränger sig långsamt in i mig, mina stön tillhör inte längre mig själv. Extas, kåthet, brutal närvaro.

Jag älskar din kuk i min rumpa mumlar jag ner i madrassen. Min orgasm är nästan omedelbar och jag blir som en trasa. Urladdad, tom, Mr Gangster drar sig ur och kommer över mina skinkor och rygg.

Du är underbar, min knulldocka han smeker min nacke. Nu sover vi.

Jag orkar inte argumentera utan jag låter honom få som han vill. Jag lägger mig brevid honom i den stora sängen, hans arm runt mig. Men jag är klarvaken. Nu är vi här igen, eftersex mys och det kryper i kroppen på mig. Jag lyssnar på hans andetag och direkt när jag hör att han somnar smyger jag ur hans famn. Tassar på tå samlar ihop mina kläder och åker hem.

Mitt liv är som en skön galen porrfilm och i bilen hemåt går jag igenom de olika scenerna från kvällen.

I min egna säng somnar jag med ett leende på läpparna.






Inga love feelings nu Mr Gangster.....Please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar