tisdag 26 maj 2015

Aaaaaaarrrrgggghhhhhhh!!!!

Satans jävla kukballe! Så sjukt oknullad just nu... Har pratat med en man i några dagar, precis samma snuskiga hjärna som mig. Rött skägg, blå ögon, tatueringar. Alla boxar i kryssade! Bjuder över honom på en kaffe. Attraktionen finns där absolut. Min nyrakade hungriga fitta muttrar om att den vill ha kuk. Men jag är en duktig flicka, dricker kaffehelvetet och konverserar artigt.

Jag vet han är en människokännare genom sitt jobb så mina inviter har han full koll på. Jag halvligger i soffan och bara längtar efter hans händer över min sugna kropp.

MEN NEJ! Han reser sig upp och ska åka.

Jag måste hem till katten 

WTF!

Snopet står jag i hallen när han sätter på sig skorna. Vi kramas hej då, hans händer smeker över min rygg och svank. En hand letar sig upp i mitt hår samtidigt som krävande läppar hittar mina. Hans grepp runt mitt hår hårdnar och kyssarna blir mer intensiva.

Jag måste hem mumlar han samtidigt som jag suger på hans underläpp. Vi tar ett kliv från varandra och får båda stödja oss mot väggen. Helt yra av återhållen åtrå. Men han går och lämnar mig med ett:

Vi hörs snart


Kan garanter att denna mannen kommer göra mig galen. Hatar att bli retad! Men som jag vill ha honom...

Nu onani!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar