torsdag 21 maj 2015

Frustration

I mellan oss ligger han, gränser utsuddade, vem flörtade med vem? Vem vill ha vem? Han var min igår, i natt får han bli hennes. På varsin stark arm ligger vi, förväntan får honom att vibrera. Två kvinnor som har sina kroppar emot honom. Jag vet att han är hård under täcket. Hur hans hårdhet känns i mig. Jag vänder mig mot väggen med ryggen mot dom. Vill höra hur han tar henne, hur han låter när han tränger in i henne. Jag väntar spänt, hoppas. 

Inget händer...hennes andetag indikerar sömn. Jag sover inte, inte han heller. 

Mitt finger följer en åder på hans underarm. 

Han kysser mig, våra läppar är torra de nästan klistrar ihop sig. Alkoholen visar sig från sin fula sida. Men kåtheten är kvar och mitt hjärta slår dubbelslag, vi kan inte väcka henne. Hon är inte intresserad av en trekant det har hon gjort klart. Jag kryper försiktigt ner under täcket. Det var bara timmar sen hans kuk bearbetade min hals. Mina läppar omsluter honom, långsamma djupa tag.

Plågsamma minutrar när jag bara vill slänga av täcket och rida honom. Ge utlopp för allt vi förtrycker. Han lyfter försiktigt på täcket så att vi har ögonkontakt. Min fitta gör ont...jag vill ha så mycket mer än det här! Jag kommer bli galen. Han ökar takten och håller handen i mitt hår.

Fan! Jag pallar inte! Hoppar ur sängen och lägger mig på soffan. Jag ser sängen och hans frågande min från soffan. Fuck it! Jag vänder mig om och hoppas att dom får till det i sängen utan mig. Så har jag något skönt att titta på. Men inget händer och jag somnar. 

Jag vaknar tidigt för jag måste hem. Båda två är vakna och tittar på mig. Han ligger bakom henne med armen om och flinar utmanande mot mig.

Fräcka kåta man! Jag hoppas dom får leka av sig rejält när jag går. Jag hoppar ner i sängen mellan dom. Kysser hennes kind.

Ha det så kul nu jag måste dra

Jag pussar honom på kinden men han tar tag i min nacke och ger mig en kort blöt kyss som för att säga, det här är vad du missar. 

Jag måste gå...

Lek snällt nu

Jag blinkar åt dom innan jag försvinner ut i trappuppgången.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar