fredag 11 oktober 2013

Bad ONS part 2


Det är en kall vinterkväll, jag och kompisen Curly förfestar och ska ut i vår barndomsstad. Så många galna minen från vår uppväxt. Häxblandningar, fyllehångel och nattbussar. 10 år senare är vi tillbaka  på brottsplatsen, båda som singlar och redo att ha kul.

På stans enda nattklubb dunkar musiken och stället är fullt med folk. Dansgolvet är packat, vi tränger oss in och njuter av basen. Mitt och Curlys liv har gått på parallella spår. Mitt alltid några månader före hennes. Stora förändringar, stora förluster och kärlek. Livskriser har vi gemensamt men också viljan att jobba sig upp upp från mörkret. Jag är så glad att hon finns i mitt liv och att jag får se henne njuta lite av friheten! Hon behöver sig ett ragg efter månader med trånande.                              efter en mycket äldre upptagen man.

Curly strålar men min alkoholnivå börjar nå normal nivå och efter att ha spanat i lokalen efter potentiella män upptäcker jag att medelåldern är 15 år för ung för min smak.

Curly däremot har fått tag på en lång blond ung kille som hon dansar nära. Jag ler, härligt att hon ser att det finns fler pojkar att leka med än de upptagna. Unga killar är inte min grej när det är dags att lämna nattklubben går jag ut med Curly och hennes ragg. Så fort Curly får i sig lite alkohol vill hon gärna boxas. Så hon slår sin kille hårt några ggr i magen för att se vad han tål. Han får fram ett skratt men jag vet hur hårt Curly kan slå så jag vet att han får anstränga sig. I nyktert tillstånd är Curly precis lika oskyldig som hon ser ut med sina korkskruvslockar. Jag vet faktiskt inte om hon någonsin har haft en kuk i sin mun. Hon ser nästan ut som hon klivit ut från en 1800-tals roman.

Min fina vackra, oskyldiga vän Curly har nu raggat upp ett lammkött och jag är rätt säker på att det kommer bli sex för henne. Åhhh vad hon behöver det!

Väl ute från nattklubben hamnar vi med ett gäng killar som kommer från en mindre krog. Grabbar i min smak, lite skäggstubb och med bus i blicken. Några år för unga men låt gå jag måste sluta vara en sån åldersrasist! Curly är orolig för att lämna mig själv...

-Ingen fara gumman, gå och ha kul nu jag klarar mig. jag pussar henne på kinden och Curly försvinner bort med sitt långa unga lammkött. Kvar är jag och grabbgänget. Dom frågar om jag ska med ner på stan och äta. Så blir det, stämningen är på topp och på det lilla torget med kullerstenar samtidigt som stora luddiga snöflingor singlar ner utbryter ett snöbollskrig. Den mörka killen med de lika mörkt blåa ögonen brottar ner mig i snön. Han håller fast båda mina armar,

-ger du dig? Jag skakar på huvudet och tittar på honom med trotsiga ögon. Han kysser mig snabbt på munnen.

-Jag heter Jonas. Hans kyss och rättframhet gör att jag tappar talförmågan. Jag kan bara le och kontra med en snöboll innanför hans tröja.

Jonas tar min hand och vi vandrar fram i natten på de små gatorna. Han berättar att han pluggar och kommer från Småland. Maten glömmer vi bort, våra tungor är fullt upptagna med att utforska varandras munnar.

Vi rör oss sakta mot hans lägenhet. Han kysser mig intensivt i trappuppgången. I lägenheten har vi båda ett gemensamt mål. Ta för oss av varandra. Kläderna åker av men här är förtrollningen bruten. Jonas är tafatt och jag får guida honom rätt. Jag har blivit bortskämd med bra sex med fantastiska män utan inblandning av alkohol. Jonas framstår som en borttappad liten pojke och jag får ta på mig den dominant rollen för sexet tråkar ut mig. Jonas har inte längre min fulla uppmärksamhet och jag börjar tänka på Curly. Jag ursäktar mig och hämtar telefonen. 7!!!!  missade samtal! Jag blir orolig...Samtidigt som jag lyssnar av telefonsvararen glider jag ner över Jonas kuk. Min fitta är pinsamt torr, jag kan nästan höra hur det gnisslar när jag försöker få igång den. Curly har pratat in ett meddelande och vill att jag ska ringa henne. Men hon svarar inte. Jonas försöker göra något åt min snustorra fitta så han väter sina fingrar och lägger mig på rygg. Han pullar mig långsamt och kysser min hals. Om han bara visste att det inte kommer funka. Men han gör ett gott försök.

Min telefon ringer och det är Curly!

-Snyft snyft du måste komma Loveli.

-Vad är det som har hänt? Mitt hjärta bankar hårt.

-Har han varit dum mot dig Curly?

-Nej det har han inte jag bara tänker på han jag är kär i.

Phuuu bara lite känslor som kommit till ytan. Oron rinner av mig samtidigt som Jonas tunga letar sig in mellan mina blygdläppar. Han slickar min torra fitta men jag känner ingeting. 

Jag tar upp hans huvud från min fitta och berättar att jag måste gå.

-men men vi är inte färdiga än säger han med desperat röst.

-Sorry jag måste...min kompis behöver mig. Att min fitta aldrig någonsin varit så torr är en sanning jag kan bespara honom. Jag letar reda på mina kläder och lämnar Jonas naken med stånd i hallen. Han ser komiskt snopen ut där han står men jag vill inte ha mer av honom så jag stänger dörren.

Väl ute i den kalla vinternatten plockar jag upp telefonen och ringer curly. Signaler går fram, samtidigt känner jag februarikylan tränga sig igenom mina tunna strumpbyxor.

-det är jag, var är du?

-på storgatan. Säger Curly.

Jag skrattar rätt ut. För jag ser Curly komma nedför samma gata som jag står på. Vi har gått hem med två killar som bor 4 portuppgångar från varandra. Vi båda skrattar men Curlys tårar är kvar på hennes kinder.

-vad är det som har hänt gumman?

Curly snyftar...

-han, han tog tag i mitt hår när vi hade sex. Å så ville han bestämma vad jag skulle göra. Då klädde jag på mig och gick därifrån.

En sten faller från mitt bröst hon är ok, inget hemskt har hänt min sköra vän. Nu börjar jag hysteriskt fnittra.

Curly blir nästan irriterad på mig

-vad är det som är så kul Loveli?

-hahaha vi skulle bytt killar! Du Curly hade behövt ha min snälla kille som bara smekte och försökte tillfredställa. Medans jag skulle haft din "hålla i håret kille".

Curly börjar också skratta. Där står vi i den bitande kylan. Två borttappade singlar som försöker lära sig hur man hanterar män på bästa sätt utan att offra sig själv. Vi är så olika men gemensamt är vår vänskap och den är starkare än allt!



 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar