tisdag 22 oktober 2013

Yes we do!




Ja vi tjejer ljuger...eller drar till med vita lögner iaf. Jag har provat och berätta sanningar fullt ut. Hittills har jag inte träffat någon man som kan hantera det. Därför blir det censurerade svar. Mr Grey, Mr x och Mr D är de som kommit närmast fast det har inte alltid gått smärtfritt där heller. De förutsätter att jag tänker som kvinnor generellt. Där kommer första felet. Jag är rätt okvinnlig i mitt tankesätt. Istället för att försöka förklara för dom hur jag tänker eller känner så avstår jag. Jag slutar försöka för jag ser på dom att de redan har en uppfattning om vem jag är. Om inte intresset finns från deras sida att acceptera eller försöka förstå kommer jag inte heller ge något av mig själv. Jag avskyr att bli en schablon, oftast tillskriven ett tidigare ex:s egenskaper!

Däremot har jag själv inga problem med brutala sanningar om männens tidigare sexliv. Det tänder mig...
Nog om detta ordbajseriet och tillbaka till de snuskiga lögnerna.

Här är några frågor jag fått, svaren jag gav och sanningarna som aldrig sades:

  • är den liten? Nej baby den är perfekt med en för stor kan man inte köra alla ställningar (herregud det kan vara den minsta jag sett, skulle du kunna säga till när du stoppat in den så jag vet när jag ska börja stöna)

  • när hade du sex senast? Det var ett tag sen kommer inte ihåg exakt när, några månader sen? (Exakt 8 timmar sedan, det kan vara så att jag fortfarande smakar lite sperma i munnen)

  • hur många sexpartner har du haft? Runt 10  (inte fler än 100 eller jag slutade räkna vid 30)

  • är du frisk? Absolut och du? (vem vet det med 100% säkerhet egentligen? Sjukdomar kan smittas genom kroppsvätskor även om man använder skydd. Å seriöst! Finns det någon som skulle säga att dom är sjuka på den frågan?)

  • hur många ggr har du kommit nu? Åhhh jag håller inte räkningen. (jag har inte ens varit nära...och jag orkar faktiskt inte ens fejka. )

  • vad är det mest kinky du gjort? Jag har testat analsex. (trekanter, dp, partnerbyten)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar