söndag 27 oktober 2013

Girly you owe me the perfect loss of my virginity!




16 år gammal och det är en magisk midsommardag. Jag och bästa tjejkompisen Curly är på en festplats i skogen. Dansband och sommargäster är en väldigt stark tradition. Vi har varit här tillsammans förut och festat.

Oskulden är intakt fram tills nu bara lite hångel och lättare petting. Jag har inte varit redo.

Det är gott om singelkillar på plats och det raggas öppet och ogenerat. Kladdiga händer och hårda kukar pressas mot en på dansgolvet. Men ingen som fångar mitt intresse.

På andra sidan festplatsen anländer ett nytt killgäng. Ca 10 år äldre än oss och stämningen är på topp!

Där är han!

Lite kortare blond, blåögd och mycket muskler. Han har ett härligt leende på sina läppar. Precis min typ av kille. Hans närvaro skapar ett ha begär.

Jag och Curly förflyttar oss till deras gäng omedelbart. Presentationer och artighetsfraser utbyts. Han heter Matsa.
Han missar inte mitt intresse och oblyga flörtande.

Vi alla står och pratar med varandra , Matsa står nära mig. Plötsligt känner jag hans hand på ryggslutet. Beröringen sänder svallvågor i min kropp. Jag håller stönet inne men mina läppar säras. Ingen av de andra ser vad vi håller på med och den livliga diskussionen fortsätter. Hans hand vandrar längre ner. Följer konturerna av min rumpa utanpå kjolen. Drar fingret längs min skåra.

Han böjer sig mot mig och viskar i mitt öra

-du är så himla söt

Jag ryser av hans ord och ler mot honom.

-finns det ingenstans vi kan få vara ifred? Matsas förslag gör att det knyter sig i magen. Är det åtrå jag känner? Jag vet bara att jag vill ha honom för mig själv. Långt bort från ropen och skratten. Bara han, jag och min klump i magen.

Jag vet precis vart vi kan få vara ifred. Hans hand i min och vi går mot sjön. Ut på udden och den öde bryggan.

Vi står ansikte mot ansikte och bara tittar på varandra, nästan längst ut på den långa bryggan. Hans varma andedräkt smeker mina läppar. Äntligen kysser han mig mjukt. Jag suger på hans tunga, smakar honom hungrigt. Han lägger mig ner försiktigt på bryggan och fortsätter kyssa mig. Smeker av mig kläderna, kvar är bara mina små trosor. Han smakar min okyssta fitta utanpå trosorna och jag trycker mig mot honom och stönar tyst. Han drar ner trosorna och jag lyfter lätt på höfterna så han får av dom helt. Jag är helt nyrakad och alldeles len. Matsa drar efter andan och bara tittar en stund.

-Du ser god ut... Hans mun möter min fitta. Jag ligger stilla, kan knappt röra mig av den här nya känslan.

Försiktigt eggar han mig och hans tunga och läppar tar över min kåta fitta.

 Jaha är det såhär det känns? Tankarna i mitt huvud snurrar. Jag är förundrad och tafatt. Solen börjar gå upp över sjön och färgerna matchar min kåthet.

Ett av hans fingrar letar sig in i mig samtidigt som han smeker mina bröst. Vårtorna styvnar under hans beröring. Min fitta kramar runt hans finger, jag vill ha mer! Jag vill ha hela honom! Nu! Förstår han inte att jag vill känna hans kuk i mig?

Jag är redo...jag är så redo för honom. Det är nu det ska ske. Det som jag fantiserat om i så många år.

-Snälla ta mig viskar jag.

Han lägger sig över mig och kysser mig djupt, hans hårda kuk trycker mot min längtande fitta. Ge mig...ge mig det jag behöver och har längtat Så efter...

LOOOOOOOVELIIIIII!!!!

Curlys skrik ekar över vattnet. 

-Looooveliiii var är du???

Jag stelnar till...All den heta stämningen är borta och det perfekta ögonblicket är väck.

Curly fortsätter ropa och hon kommer närmre. Jag och Matsa försöker rafsa åt oss kläderna.

-Curly kom fan inte hit vi har inga kläder på oss! Paniken i min röst är tydlig.

-Det gör inget kvittrar Curly och kommer ut på bryggan.

Hennes alkoholintag gör att hon inte uppfattar situationen, hon är bara glad att se oss. I släptåg kommer hennes hångel Johan. Johan och Curly har hånglat tidigare år så honom känner jag lite. Men jag vill inte ha dom här!!! Jag vill bli av med min oskuld! Matsa och jag ställer oss upp halvpåklädda. Då hör vi ett plums.

-helvete det var mina lägenhetsnycklar! säger Matsa.

Vad fan...min perfekta stund är nu helt borta. Totalt bortblåst av plumset av nycklarna. Nycklarna som nu ligger på 2 meters djup i den mörka sjön.

Curlys hångel Johan bara skrattar.

-dom kan ju du hämta Loveli du brukar ju ändå alltid bada naken på natten! Johan flinar.

En djup suck kommer över mina läppar. Jag drar av mig de få kläder jag har på mig och dyker i. Det kalla vattnet sköljer bort min besvikelse och min kåthet. När jag kommer upp till ytan med nycklarna mellan fingrarna jublar de tre som står på bryggan och klappar händerna. Jag kan inte annat än att le åt situationen. De båda grabbarna tar mina händer och lyfter upp mig ur vattnet. Matsas omfamning får mig snabbt varm igen men det är sent, jag och Curly har en tid vi måste passa. Alla fyra börjar vandra på stigen hemåt, Matsa och jag skiljs med en djup kyss.

-vi ses nästa år säger jag och vinkar åt honom när vi går åt olika håll.

Jag kommer alltid komma ihåg honom som mannen som nästan tog min oskuld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar