torsdag 11 juni 2015

Mr D rond 3

Tidigare inlägg om mr D här:

Mr D rond 1

Mr D on fire 


Att vara ifrån varandra när man egentligen bara vill ligga sönder sin sparringpartner är tufft. Jag avskyr honom för att han stör min vardag, jag tänker för mycket på honom. Det som tänder mig mest är våra häftiga ordväxlingar. Han kan sätta mig på plats och trigga min uttråkade hjärna med snuskigheter. 

Nu är det min tur att besöka honom. Många mil i min lilla bil mot mannen som tar upp all min tankeverksamhet.

Jag tar ett blått piller nu, blir inte mycket sova för dig...

Hans hot på smset får mig bara att skratta.

Haha sluuuuta du kommer få skavsår på den där vackra kuken.

Det är det värt!

I hans hall upprepar vi det som nu är standard för oss. Ett härligt munknull med hans stora händer i mitt hår och intensiv ögonkontakt. Om han var min på heltid så är detta något som skulle upprepas varje vecka. Tänk att få komma hem från jobbet och kliva in i hallen, tvingas ner på knä och bara ge. 

Nu får vi nöja oss med 2 gånger i månaden. 

Mr D har sen vi sist sågs läst på allt om sprutorgasm...och han vill testa sina nya kunskaper på mig. Jag är bara helt övertygad om att han är porrskadad. Allt är inte som på film.

Med en stor grov hand puttas jag ner på divanen. Nu ska han visa allt han lärt sig när han gått i sprutorgasm skolan. Som den ivriga stjärnelev han är tar han uppgiften på största allvar. Jag måste slappna av...

det kommer aldrig att gå...

min hjärna är skeptisk men jag kan inte skydda mig mot ilningarna i min kropp som han framkallar.

Han ger, tvingar mig att ge upp, ta emot. Fingrar som smeker inuti mig medans hans mun är över min fitta som en sugfisk. Min kropp är en damm som kommer brista. Jag kommer och det rinner ur mig. En stor mörk fläck på soffan vittnar om att han återigen fått rätt. Hans leende lyser av triumfen.

Jag sa ju att det skulle funka!

Inga ord lämnar mina läppar, stum av den nya känslan som min kropp kan triggas till.

I duschen tvålar vi in varandras kroppar. Jag smakar åter på hans kuk, känner sältan av försatsen på min tunga. Hans tunga brottas med min och jag nafsar honom i läpparna. I sovrummet kommer leksakslådan fram.

Han har avancerade planer för mina kåta hål ikväll. Försiktigt hamnar den svarta glänsande  pluggen med silver handtag i min rumpa. Jag suger honom djupt och han för pluggen långsamt ut och in. Han ber mig svanka.

Duktig flicka, nu ska du få kuk och bli helt fylld.

Hans kuk pressas in min trånga fitta medans pluggen spänner i rumpan.


Taktfast tar han mig, exprimenterar med min kropp och vi lyckas hamna i vårat eget sexvaccum. Kippandes efter andan när bubblan börjar spricka och verkligheten gör sig påmind.


Två dagar hos mannen med de blå ögonen som viskar slyna i mitt öra, han som får mig att skratta så tårarna rinner och gör frukost åt mig. Jag håller på att falla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar