tisdag 2 juni 2015

Mr Fire

Vi har träffats förut men våra möten har bara inte hamnat i bloggen. Första gången dök han upp hos mig. Brandman till yrket mer än så vill jag inte veta om honom. Han ska stilla mina lustar i den nya staden. Auditions för nya älskare måste hållas och han är den andra som testas. Den första var alldeles för ung, ivrig och hade inte förmågan att tiga.

Jag gillar mina män tysta och dominanta med krydda av lite dirtytalk. Iallafall de män som jag använder som dildos. Mina hingstar! Stallet är tomt och boxarna ekar tomma. De behöver fyllas på med snuskiga, hårda,pumpande kukar som frustande står redo att ridas när mina lustar pockar på.

Han är 44, vältränad, eller det är inte riktigt ordet...han är extremt fit, magmuskler som spelar under tunn hud med uppumpade ådror och en kuk långt över medel.

Den där första gången står han i min hall med sina gröna arbetskläder och vill låna duschen. Mannen är hetare än Mr Grey men utan den där farliga glimten i ögonen. Fuck glimten här ska provridas! Med en ljusblå handduk runt höfterna och små vattendroppar på den pepparkaksbruna huden står han i vardagsrummet. Jag bara måste låta mina ögon få sitt så jag säger inget, utan låter honom stå där som en vilsen kendocka och titta på mig. Tror han att jag har ångrat mig kanske? Jag älskar att leka med de här männen som saknar lite självförtroende på första dejten. Jag måste ha blodhunds DNA i mig som vittrar osäkerhet. Han får stå kvar där lite för länge innan jag nickar.

kom hit

Handduken hamnar på golvet och hans långa pepparkakskuk smeks av mina fingrar. Den växer i min mun och jag låter svalget krama om den. Den här makten min mun och hals ger mig är berusande varje gång.

din mun är så skön       ja jag vet, håll käften och ge mig mer! Ord som stannar i mitt huvud. jag vill inte skrämma bort den här exteriört perfekta mannen vid första träffen. Jag är en snäll flicka, för stunden.

Kuken pressas in i en våt fitta som egentligen behöver vara mer uppvärmd för dess längd. Smärtblandad njutning, varje gång han stöter längst in i mig protesterar min kropp. Njutning och smärta hand i hand mot orgasmens rand.

Din kukjävel är för lång

Mr fire bara skrattar,

du sa ju du gillar kuk

Måste jag lära ut Mr Ds teknik med att sätta handflatorna mellan mina skinkor och hans pumpande höfter? Mr Fire löser problemet genom att lägga mig på rygg. Nu kan jag själv kontrollera hur långt in han kommer. Mina händer vandrar över hans kropp i takt med att våra kroppar slås mot varandra. Det finns inte ett mjukt ställe på hans kropp. Han är stenhård, en kropp som gjord för att användas.

Jag kommer och han kommer. 

En ny hingst har fått en box i mitt stall! 

Välkommen Mr Fire




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar