torsdag 22 januari 2015

En gåva

Hur vi hamnade här är något komplicerat men han är 48, vältränad, tatuerad och en jävel i sängen. Hon är 21, blond och har en fantastisk liten vältrimmad kropp. 

Detta blir min första trekant med en tjej...han och jag har dock träffats tidigare. Jag är inte redo för tjejsex än så vi har kommit överens om att fokusera oss på kuk.

Just denna kvällen är Hon en gåva till honom från mig.

Jag är spelledaren, spindeln i nätet och jag kommer njuta varenda sekund av att få se den här späda lilla tjejen spetsas på hans grova kuk. 

Välkomna! Han hälsar oss båda med ett brett leende. Jag kysser hans kind och presenterar min present. Hon ser lite osäker ut, de stora blå ögonen fladdrar ängsligt. Hon är oskuld på allt annat än vaniljsex, ändå så står hon här. Vackra modiga flicka!

-Det här är Malin, börja ni, jag måste kissa först.

Båda ser lite snopna ut när jag smiter in på toan. Min plan är att stanna där lite extra länge så dom får bekanta sig. Han är erfaren och kommer få henne att slappna av.

Jag hör dova stön genom dörren och kikar försiktigt ut, där på hans höga säng ligger dom. Hans fingrar bearbetar hennes fitta och en styv bröstvårta är i hans mun. Jag går sakta fram mot sängen och tar av mig kläderna utan att ta ögonen från de två kåta kropparna. Hans kuk spänner innanför kalsongerna. 

Jag hjälper den loss från sitt tygfängelse. Retar honom med läpparna och min lena tunga. Hans ansikte är begravt i Malins fitta. Slickar och pullar henne i samma takt som han knullar min hals. Han pressar min andning och håller kvar den längre och längre för varje djupt juck.

Han lägger sig på rygg och jag fortsätter leka med hans kuk. Tittar på Malin med utmanande blick.

-vill du inte prova? Hon nickar.

Han lyfter henne över sin kuk oändligt långsamt börjar hon rida honom. Han låter henne bestämma takten. Jag är som förhäxad av hans härliga kuk som pressas upp i henne. Min tunga dansar på hans hals, Suger på hans öronsnibb och möter hans läppar i ett blött hångel. Hela tiden rider Malin hans kuk. 

Bara så att han hör viskar jag

-jag vill att du tar henne som du brukar ta mig. Jag nafsar honom hårt i öronsnibben så att han vet att jag menar allvar.

Hans starka armar tar tag i hennes smala midja och sen stötar han kuken hårt upp i henne. Malin flämtar till men tar emot. Duktig tjej... Han pumpar henne full om och om igen, jag suger på hans tunga, nafsar på hans hals, hetsar honom.

Malin stannar till, hon ser helt förstörd ut

-Loveli varför berättade du inte innan att han var så här stor?! Hennes söta ansikte är knallrött av ansträngning. Små svettdroppar glimmar på hennes hals.

Vi båda ligger på hans armar, han kysser Malin medans jag känner på hans våta hårda ådriga kuk.

-Malin måste lära sig suga! Som den väluppfostrade tjej hon är kryper hon ner och börjar leka med kuken.

Hans tunga utforskar min mun samtidigt som Malin tar den grova mellan sina läppar. 

-uuirgggghhhhhhhhurrrghhhhhhh ett konstigt läte lämnar hennes strupe.

Vad fan håller hon på med? Jag tittar ner på henne och hon försöker ta kuken lite djupare. Men hon hulkar och kräks nästan igen.

-Dagens ungdom! Vi kan inte låta bli att le åt hennes upprepade kräkförsök av att bara ha ollonet i munnen.

-Ge henne kuk istället om hon inte kan suga...Han är inte sen att följa min uppmaning. 



Hennes kåta lilla fitta plaskar när han knullar henne i ett vansinnigt tempo. Snabbare och längre in. Hans muskler spelar och deras svettiga kroppar är hårt pressade mot varandra. 

Han drar ut sin kuk och sprutar över hennes mage. De sista dropparna vill jag ha, så min mun omsluter honom. Smaken av sperma och salt kåt fitta gifter sig utmärkt på min tunga.

-Ni tar död på mig! Han faller bakåt i sängen. 

-Jag är övertygad om att farbror klarar mer än så. Jag kanske tar med mig två tjejer nästa gång. 

Det var menat som ett hot från min sida men jag ser hur det blänker till i hans ögon.

-Tanken är lockande, Loveli...

Malin smeker honom på bröstet.

-Du är iallafall den bästa farbror jag har haft sex med.

Hahahha underbart! 


Skratt och avslappnad Porrig sex....oslagbart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar