fredag 16 januari 2015

Mr D Rond 1

Det är lördag och jag loggar in på dejtingsiten. En man i grön t-shirt fångar min uppmärksamhet. Han finns bara några mil ifrån mig.

Jag är svag för rödlätta män och skägg. Min blåögon fetisch känner ni till sedan tidigare.

Han skickar kort som visar hans kropp och ryggtavla som är täckt av en stor tatuering. Mina fantasier börjar formas, vad jag skulle vilja göra med honom...
Han avbryter mina tankar.

-Bara så att du vet bor jag inte här, jag är bara på genomresa men jag kommer gärna och hälsar på dig imorgon när jag åker hemåt.

Desto bättre tänker jag. Enkelt okomplicerat!

-du bjuder på kaffe va?

Om han bara visste vad jag bjuder på om han faller mig i smakenVi bara snuddar vid ämnet sex så jag kanske inte får som jag vill. Jag behöver verkligen ett bra ligg. Jag har inte träffat Mr Grey sen senast på hans vardagsrumsgolv när jag var totalt avstängd...Jag har behövt tid att tänka. Nu är jag åter på banan och har siktet inställt på nya äventyr!

Jag går ut och möter honom på parkeringen. I en mörkgrön stickad tröja lyser hans blå ögon intensivt. Hans orange/röda skägg gör hans manlighet påträngande. Vi kramas och jag kysser honom lätt på kinden, hans sträva skägg retar mina läppar.

-välkommen till mig!

Vi slår oss ner i min divansoffa och det utlovde kaffet serverar jag. Han berättar om sin resa och sitt jobb. Jag är inte fullt koncentrerad, jag sitter bara och funderar på hur mycket jag vill ha honom i mig. Hur de där läpparna skulle passa perfekt över min mun. Hur ser hans kuk ut? 

Jag tvingar mig att lyssna, jag får faktiskt skärpa mig, han kan ju bli skrämd av min "jag vill äta upp dig blick"! 

I soffan förvandlas han från mer än ett poteniellt ligg. Han berör mig, vi pratar om saker jag inte visste vi hade gemensamt. Platser vi varit på samtidigt utan att veta om varandra. 

Jag hasar ner i soffan och min röda klänning glider upp på låret. Jag vill, jag vill verkligen att han ska kyssa mig. Men jag är osäker...vi båda tystnar och stämningen är laddad.

Hans fingrar glider över min handrygg. 

Äntligen! Mina läppar säras och jag stönar tyst. Vartenda hårstrå på min arm står rätt ut. Våra läppar möts och ivriga tungorna virvlar. Uppdämd kåthet, begär,allt ska ut. Han ställer sig snabbt upp.

Har du någon säng?

Klart jag har!

Då är det dit vi ska! Nu

Mmmm hans dominanta sida är smått fantastik....

Jag fnissar och går sakta före honom uppför den branta trappan. Grova stora händer letar sig in under klänningen och smeker mina skinkor jag stannar och svankar mot honom. Han smeker fittan utanpå trosorna. Jag är skamlöst våt redan nu.

Jag puttas bakåt och hamnar på rygg i sängen med benen på golvet. Trosorna slits av, hans ansikte begravs i min våta fitta.

Herrejävlar....han älskar verkligen att slicka...

Hans tidigare tjejer har gjort ett bra jobb för han vet precis hur han ska göra.

Jag sätter mig upp och han står vid fotänden. Hans skrev är precis vid mitt huvud. Jag knäpper upp jeansen och plockar ut hans hårda.

Shit vilken kuk!

Han är stor...den detaljen har han inte nämnt. 

Med båda mina händer runkar jag honom lätt. Känner på varenda ådra, tar in jättekukens alla detaljer. Han stönar djupt när jag tar honom i munnen. Låter kuken utmana min hals i sköna djupa juck. Efter en kort stund vill vi båda ha mer...

Han trollar fram ett kondompaket ur fickorna. Hans kondomteknik är exemplarisk! Många kondomer måste ha trätts på den där kuken under åren. Mina ögon är fastnaglade vid den gummiklädda kuken och nu först klarnar det... 

Han vill in i mig, min stackars fitta har ignorerat den detaljen tills nu. Jag känner hur det drar ihop sig mellan benen i panik. Det var ett tag sen jag hade sex så jag är faktiskt rädd när han ska tränga in i mig. Men han knullar mig långsamt och djupt tills jag slappnar av. Jag suger hans tunga med samma rytm som han stöter i mig.
Han vänder på mig och tränger in bakifrån.

Han stönar ansträngt.

Min jävla rygg är inte helt ok bara så du vet.

Behöver farbror värktabletter? Jag kan gå ner och hämta. Mitt retfulla tonfall får honom snabbt på andra tankar.

Glöm det! Muttrar han och tar mig hårdare och hårdare.

Den magnifika kuken är långt upp i mig med smärtblandad njutning gräver jag ner huvudet i kudden. Han pumpar mig hårt bakifrån och min fitta gör allt den kan för att ta emot honom. Ena benet har han låst om min höft så jag måste ta emot hela honom. Små skrik lämnar min strupe varje gång han bottnar mig.

Han stannar upp, gör jag dig illa?

Sluta för fan inte å knulla mig! Skriker jag ner i kudden.

Han levererar om och om igen, våra svettiga kroppar behöver lite vila. Min röst är hes av alla skrik och hans kuk långt ner i min hals. Ett helt kondompaket är slut och vi båda är nöjda. Jag blundar men kan inte sova. Han hör på min andning att jag är vaken.

Sov nu!

Ja jag försöker! 

Han vet inte att jag aldrig sover med främlingar. 

Under de få timmarna på natten som vi inte har sex ligger jag istället på hans arm och vi pratar om det mesta. Ex, kks, relationer, han får mig att skratta och mina fingrar leker med hans lena pung. 

Vi äter frukost ihop och han blir mitt första frukostligg. När han sätter sig på huk för att snöra skorna kan jag inte motstå att kyssa honom i nacken. Kyssa, slicka och dra in hans doft. Hans hud blir helt prickig när han ryser av mina läppar.

Han får en lätt puss innan han sätter sig i bilen för att köra hem. Hem till andra änden av Sverige.

Du är välkommen när som Mr D!

Det enda jag vet när hans bil lämnar min uppfart är att jag vill ha mer av honom snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar