onsdag 14 januari 2015

Mr Nobody

Nu är jag sådär sjukt uttråkad igen...en snabb visit på den där oseriösa dejtingsiten ger mig lite material att jobba med.

Valet faller på en man som poserar med sin mattsvarta mc. Hojen är helt klart snyggare än honom men hans kuk visar sig vara ett praktexemplar.

-kom förbi när du passerar nästa gång!

Snart verkar vara hans melodi för två dagar senare glider hans monster till cykel in på min gård. Hans svarta skinnställ sitter åt på helt rätt ställen och när han lyfter upp visiret ser jag de ljusblå ögon!

Mmmmm en bonus...

Välkommen! Jag hälsar på honom i en ljuslila tunn sommarklänning. 

Väl inne i köket tar han av sig sin utrustning. Jag står på andra sidan och studerar honom. Han är nervös, slänger osäkra blickar åt mitt håll. Jag blir som en piraya som vittrar blod...osäkra män som via sms och chatt låter påskina att dom är tuffa och dominanta står längst ner på min lista. Ett litet hånleende kommer över mina läppar. Det känns som han kommer ta sina grejer och springa när som helst.

Jaha så vad säger du? 

Om vad? Frågar jag undrande.

Han drar handen upp och ner över sin kropp.

Ja, duger jag? Hans röst darrar lite och ögonen stirrar stint på mig.

Skrattet bubblar inom mig men jag vet att det blir ingen kuk för mig om jag skrattar åt honom i det här läget.

Du är fortfarande kvar i mitt hus eller hur? Jag går mot honom, våra läppar möts, min hand smeker hans grova ådriga kuk utanpå byxorna.

Sovrummet nu, mumlar jag genom virvlandet av tungor.

Han har inte ljugit om sin utrustning iallafall...båda mina händer greppar hans kukskaft och runkar honom. Men den är så grov så jag kan bara använda mina läppar och tunga. Mitt halsknull som jag längtat så efter är helt omöjligt. Mina tankar skenar iväg samtidigt som jag leker med hans ollon. 

Jag kommer....han stönar panikartat.

Vad fan! Vi har ju inte ens börjat?! Jag släpper hans kuk och tittar besviket på honom.

Det var en lång resa och jag har inte haft sex på länge...hans ursäkt rimmar illa med hans kaxiga snack innan vår träff.

Ummm du har inte haft sex nu heller, bara så att du vet. Jag hann inte ens bli våt av de 2 minutrarna av munrunk.

Han knäpper upp sina byxor och tittar på mig.

Stäng dörren när du går! När jag hör dörren stängas surfar jag in på min favoritporrsida. Fingrarna hittar klittan och jag kommer skönt. Ibland är ensam bäst ;)


Så ett råd till alla kåta flickor där ute....låt inte en stor snabel och en läcker mc lura Er :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar