onsdag 21 januari 2015

Runkisen

Jag har en killpolare (ja jag kanske har legat med honom en eller två ggr eller kanske tio ;)) som snuskdejtar rätt mycket. Han är 30 plus, snygg och lite badboy look. Inga problem på tjejfonten. Nu till saken. Han ska på dejt och ringer mig för att uppdatera. 


-Mmm nu ska jag få ligga sjukt sugen. Blir garanterat en helnatt kanske ska gardera med ett blått piller?

-Haha good for you Honey! Uppdatera mig sen.

Dagen efter hör han av sig. Jodå dom hade myst och hånglat lite i soffan. Sen hade han fått en avrunkning och han fick inte ta på henne.

Haha jag kan inte sluta skratta!!! Senast han fick bara en avrunkning var han typ 16. Men man ska vara tacksam över det lilla ;) och det finns inga garanterade sexdejter :-P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar