söndag 24 mars 2013

Bad ONS part 1

All sex är inte bra sex! Här kommer första inlägget om kassa ligg ;) Enjoy!



Den kaxiga och självsäkra Filmproducenten i London som bodde på vräkigaste lyxhotellet bjöd på ett härligt hångel ute på krogen. Ett bra hångel tänder mig något enormt så det lovade mycket.

Väl på hans rum upptäcker jag att hans utrustning var långt under medel. Ok...den var petit om jag uttrycker mig fint. Gummit såg ut som en ICA-kasse på. Min orala fetisch blev verkligen inte tillfredsställd, jag hade lika gärna kunnat suga på mitt lillfinger! Min första tanke, att sticka därifrån viftade jag undan.

Jag kan ju inte dra bara för att han har liten kuk... Stackarn.

Så jag biter ihop och spelar med. Ohhh ahhhh you make me so horny.

När han väl ska tränga in i mig börjar han göra konstiga "döende djur" läten och hans minspel kan också hamna i "döende djur" kategorin.

Nä nu får det fan vara nog. Petit kuk eller inte, tre juck inte mer, mercy fucks är inte min grej. Jag pallade faktiskt inte...

Ohhh i can't stop thinking about my drunk friend...I am so worried I must go and take care of her!

Han var väldigt förstående och tur var väl det. Min vän har räddat mig från andra dåliga ligg också men de historierna kommer senare.

Det skönaste den natten var sommarregnet som öste ner när jag skulle gå till taxin. Där levererar London alltid!

Med risk för att bli tjatig ;-) Livet är för kort för dålig sex!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar