måndag 4 mars 2013

Mr X calling


Bara ligga inget mer var dealen för trekanten. Slutet på vår relation var stökig, otrohet och fulspel.

Nu ringer han:

Var det bra?

Jag svarar med det enda jag kan ärlighet.

Om vi ska göra det här igen kan du åtminstone ge mig lite tid att fixa en kille till. Vaniljspanjoren var ingen höjdare. Men smart drag av dig att bjuda in honom för du själv framstod ju som mycket bättre.

Mr X skrattar till.

Trodde spanjorer var djur i sängen men jag hade fel.

Hmmm mjukisdjur isåfall kontrar jag.

Varför gick du? Tystnad...

Det vet du...

Ja du myser inte med kks, jag hör att han är dämpad.

Han vet det mesta om mig så även denna detalj. Mr X var den första killen som fick stanna kvar över natten när vi träffades hos mig.

Det blev för mycket för mig å den biten kan vi inte dela längre.

När får jag knulla dig igen?

Mr X....vi får se, vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar