torsdag 7 mars 2013

What i need!

Jag är svår, eller snarare kräsen! Vet att jag varit inne på det tidigare men det är värt att nämnas igen...Livet är för kort för mediokert sex och halvdana relationer.

Jag vill ha passion, utmaning, intelligens, kåthet, en partner att sparras med. Någon som vet hur man tar ner mig på jorden om jag trotsar. Eller snarare när jag gör det ;)

So far är det bara en man som varit i närheten av att tygla mig och det är Mr X. Det gav mig en försmak på hur en framtida partner ska vara. Jag vill hela tiden testa gränser i en relation och då behövs en motkraft. Någon som synar min bluff, trycker upp mig mot väggen, tar tag i mitt hår å säger,

Nu lilla gumman är du ute på djupt vatten...

Jag lovar jag blir from som ett lamm!

Fast missförstå mig rätt den här tekniken funkar bara om jag är uppenbart trotsig.

Min kaxiga och lite dryga sida gör att jag är rätt svårraggad på krogen. Jag vägrar att bli tagen, jag vill själv ta första steget för att därefter låta mannen ta över.

Tyvärr har detta resulterat i riktigt dåliga one night stands eftersom jag gått hem med svärmorsdrömmar. Om jag istället valt någon av de initialt superkaxiga hormonstinna muskelkillarna så hade sexet kanske blivit vildare. Men dessa kaxiga typer triggar mig. Ett exempel från när vi var ute senast,

Jag och kompisen sitter vid baren och en muskelkille med lite för tight tröja kommer fram till mig. Han ser absolut bra ut om man bortser från den där tighta t-shirten.

Spotta ut det där! Är det första han säger till mig. Han menar naturligtvis mitt tuggummi.

Det tar någon sekund att repa mig från den öppningsfrasen. Originell det måste jag ge honom.

Mitt svar kommer snabbt och levereras med tryck i blicken.

Jag spottar inte, jag sväljer alltid.

Killen ser ut som han vunnit jackpoten! Snacka om lätt tjej!

Du ska med mig hem ikväll! han ler brett.

Jag tittar på honom från topp till tå.

Nej, det ska jag verkligen inte sen vänder jag mig mot min kompis och fortsätter prata.

Han står kvar en lång stund och stirrar innan han lommar iväg.

En kaxigare comback och mer självförtroende så hade jag varit hans för natten! Jag har en radar som ger utslag på killar som inte kan backa upp sin kaxiga yta. Då triggas jag till att slå hål på deras fasad.

Jag behöver en dominant man med lugn och ett stort hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar