tisdag 12 mars 2013

Gästblogg 2

Gästblogg nr 2 är det samma heta tjej som levererar. Nästa månad blir det en novell skriven av en man. Enjoy darlings!


Jag dricker upp mitt vin, håller på att göra mig iordning för en utekväll med tjejerna på Finlandsbåten, alla brudar gör sig så snygga och förväntningarna på kvällen är höga, vi fnittrar och pratar om vad vi ska göra under kvällen, vilka regler som gäller... Annan landskod ;)
Jag tar på mig en kort svart klänning och höga stövlar, håret lockat och sotade ögon..
Vi går upp i baren, blickar ut över dansgolvet och jag fastnar för din rygg, du står med ryggen emot mig, vänder dig om och våra ögon möts och det går ilningar längs min ryggrad...
Släpper blicken, vänder mig emot tjejerna och går emot baren..
Precis när jag ska beställa så känner jag en hand på min höft.
- vad ska en fin flicka som du ha att dricka då?
- en öl hade jag tänkt..
Du köper ölen till mig, kollar djupt in i mina ögon och jag ryser, dessa ögon gräver djupt in i mitt inre..
Du viskar i mitt öra..
- innan denna kvällen är över är du min, bara så att du vet..
Sen går du, jag står kvar, hakan är tappad ner till golvet..
Efter några timmar på dansgolvet utan att ha sett dig så står du plötsligt bakom mig, trycker ditt kön emot mig rygg samtidigt som du håller dina händer på mina höfter, andas in i mitt öra, biter lite i öronsnibben och jag känner att jag blir våtare av dina andetag, vänder mig om, kollar in i dina ögon, stora mörka ögon som gör mig knäsvag..
Du tar min hand och säger
- nu går vi
- men...
Du kollar på mig, med djup i dina ögon
- NU, sa jag!
Med viss rädsla men ännu med nyfikenhet och kåthet så lyder jag han bara och följer med han..
Vi går mot hissen, där inne trycker du upp mig emot väggen i hissen som är gjord av glas så att vem som helst kan se oss, men jag kunde inte bry mig mindre om det just då..

Du tar upp kortet och öppnar dörren, tar ett stadigt tag kring min hals och trycker upp mig emot väggen och kysser mig hårt och passionerat, jag dör av kåthet..
Tar ett tag i din skjorta och sliter upp alla knapparna, drar upp min klänning så att mina trosor blottas, drar den över mitt huvud så att jag står i bh och trosor, tar tag om mina skinkor, lyfter mig upp och bär mig till sängen, där lägger mig mig ner, tar ena benet och tar av mig stöveln, sen den andra.. Kysser mig längs foten upp till knät samtidigt som du smeker mitt ben upp till låret och gör samma sak med andra benet..

- sätt dig upp! Säger du..

Jag sätter mig blint upp!

- Knäpp upp mina byxor och sug av mig..

Jag gör vad jag blir tillsagd att göra.
Tar din kuk i munnen och börjar suga långsamt, leker med tungan på ditt ollon, drar mina fingrar längs din sträng samtidigt som jag har din kuk i min mun, leker med fingrarna med dina kulor och hör hur du stönar, du ligger ner på rygg så jag drar din kuk uppåt så att dina kulor blottas och jag tar den ena i min mun och suger på den, håller med ena handen runt din kuk och runkar den upp och ner och med andra handen så smeker jag stället mellan kulorna och anus och du vrider dig av njutning..

- slutar du inte snart så kommer jag att komma i din mun..

Jag kollar upp din i dina ögon nu med kuken i min mun och ler :)
Jag suger hårdare och smeker dig med andra handen, du vrider dig tills jag känner i min mun att du börjar pulsera, du sprutar in i min mun och jag sväljer allt jag kan men lite rinner längs min mungipa och ner på bröstet...

- nu lägger du dig ner! Beodrar du mig..
- ligg ner, håll käften och njut!

Du kysser mig på munnen, ner mot min hals, tar min ena bröstvårta i munnen och suger på den samtidigt som du masserar och smeker den andra, ner emot naveln.. Smeker mig med dina händer längs med min midja, ner emot mina lår och mitt knä, drar handen under benet så att du lyfter upp det så att jag ligger böjt med benet..

Du drar din hand på insidan mitt lår men släpper när du närmar dig min fitta, min VÅTA fitta och fortsätter längs andra låret och ner och jag håller på att bli galen, jag vrider mig av kåthet..

- Ligg stilla! Säger du åt mig!

Nu sitter du mellan mina lår, tar tag i mina trosor, kollar på mig och säger

- hoppas du inte är rädd om dom!

Sliter sönder dom och slänger dom på golvet.

Kysser mig på knät samtidigt som ena handen smeker mitt ena bröst och den andra håller ett stadigt grepp kring min höft, kysser längs med låret upp tills du kommer till min fitta, min fitta som skriker efter kuk vid det här laget..

Du kysser retsamt mig på klitoris, så lätt att jag blir alldeles galen..

- LIGG STILLA!

Utan förvarning så trycker du in två fingrar i mig och jag skriker ut min njutning, med två fingrar i mig, tummen som masserar klitoris och en tunga som leker längs mina blygdläppar så håller jag på att explodera redan nu.. När jag inte kan ligga still länge så sätter du dig bredvid mig, tar ena handen runt mina hals och den andra fortsätter att pulla mig med två fingrar i våldsam takt och jag känner hur jag närmar mig orgasmernas orgasm!

Han fortsätter att smeka mig, handen kring halsen släpper han inte och kombinationen av denna njutning av två fingrar som knullar mig och den andra runt min hals gör att jag exploderar i en orgasm så att det svartnar för ögonen..

- ställ dig på alla fyra..!!

Jag ställer mig på alla fyra, du ställer dig bakom, trycker in din kuk i min våta fitta som inte har fått nog än..

Du tar ett hårt tag kring mitt hår så att du drar mig huvud bakåt, den andra handen har du ett stadigt tag kring min midja, du knullar mig hårt, jag får stötta med ena handen emot väggen så att jag kan stöta tillbaka och ta emot all den kraften du stöter med..

- Håll i dig din lilla slyna för nu kommer det bli åka av..

Du knullar mig hårt och snabbt, håller fortfarande hårt i håret, drar det ännu mer bakåt..

Du stöter med kraft in i mig och jag känner att jag snart kommer att komma igen, försöker få ner mitt huvud för att kunna döva skriket av njutning ner i kudden men du håller kvar i ett bestämt grepp..

Du slår till mig på skinkan så att det svider till men jag gillar det, du stöter så hårt in i min fitta och jag hör på dina stön och andetag att du inte heller är långt borta.. Jag trycker min fitta emot din kuk och jag känner hur du pulserar inuti mig samtidigt som jag kommer i ett våldsam orgasm, vi sjunker ihop, svettiga och trötta..
Jag tar på mig mina kläder, vänder mig om blinkar med ögat..
- Tack ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar