tisdag 12 mars 2013

Strike a pose!

Det här med kukbilder! Jag går inte igång på att få bilder på sprutande, erigrerad kukar. Om vi haft något tillsammans och det var bra kan en sån bild väcka sköna minnen.

I början av en "relation" är sådana bilder nästan avtändade för mig. Berätta hellre vad du gillar och tänder på, då går mina snuskiga fantasier på högvarv.

Den som tänder mest på kukbilderna är nog killen själv. Det måste vara eggande att fota och sen veta att någon okänd tittar på den. Sen en osäkerhet, duger den eller inte? Jag brukar svara söt kanske inte alltid uppskattat men har tröttnat ;)

De två bästa sexkompisar jag haft har aldrig skickat bilder på sitt hårda organ. Vilket enligt mig tyder på ett gott självförtroende. De behöver helt enkelt ingen bekräftelse, de vet att kuken duger. Ett gott självförtroende är långt mer sexigt än en 30 cm hästkuk om den sitter på fel kille.

But hey that's just me ;)

Love / Loveli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar