måndag 4 mars 2013

Mr Nice, la la love?



Han har funnits i min närhet i flera år. Jag har alltid varit upptagen men nu när jag är singel är han i en relation. Lång, bredaxlad, naturligtvis blå ögon, ett leende och skratt som kan smälta is.

Nu har vi hamnat på samma ställe och ska jobba ihop några dagar. Han frågar om mina tidigare förhållanden och jag fiskar lite om hans flickvän. Som alltid när vi träffas finns det en liten flirtig underton men vi har väldigt lätt att prata om allt.

Attraktionen är stark men känner mig faktiskt osäker på hur man tar ett första steg efter så många år. Dessutom är han upptagen. Om det hade varit bara sexuellt hade jag varit mer säker på min förföringstaktik. Jag håller tillbaka mitt flirtande för att inte förstöra något i vår jobbrelation.

Vi är ett gäng som delar lägenhet. Ett par, jag, en singel kille och så Mr Nice. Vi träffar varandra dygnet runt i 5 dagar.

Han kommer ut ur sitt sovrum och jag står i en kort t-shirt på väg in i duschen.

Godmorgon

Morrn, han slår ner blicken snabbt och jag känner mig blyg

Ska du till samma ställe som jag?

Nej, men jag kan skjutsa dig, svarar han fortfarande stirrandes i golvet.

Jag hoppar in i hans bil med mitt kaffe och vi åker till kontoret. Innan han åker vidare lämnar han över sin nyckelknippa till mig. Hans fingrar hamnar på min hand och stannar lite för länge. Tankarna börjar skena direkt.


Hur skulle det vara och känna hans händer över hela min kropp? Hans läppar mot mina?


Våra gemensamma vänner har skojat om att Mr Nice aldrig förstår när tjejer stöter på honom. Så jag vet att om jag vill visa mitt intresse måste jag vara extremt tydlig.

Det är sista kvällen innan jag ska åka hem är hela gänget ute och festar och framåt kvällen hamnar vi på en spaavdelning. Stämningen är på topp och sexskämten duggar tätt. I jazzucin används inga badkläder, paret börjar kyssa varandra och vi andra tre blir åskådare.

Jag kan inte låta bli att notera varenda detalj på Mr Nice när han kliver ner i det varma vattnet. Hans ben trycker mot mina under vattnet. De andra ser inte vad som händer under bubblorna. All min självbehärskning krävs för att jag inte ska smeka honom. Berusningen, värmen och den heta nakna mannen brevid mig blir för mycket. Jag tar min handduk och går ut till relaxstolarna.

De andra gör mig sällskap efter en liten stund och vi ligger alla och slappnar av. Paret fortsätter att kyssa varandra. Mr Nice tittar på dom och säger

Fan vad sugen jag blir

Du har ju Loveli! säger den andra kollegan med handen på sin tjejs bröst.

Jag blir lite förvånad över att de andra har noterat vibbarna mellan mig och Mr Nice. Min lite kaxiga sida tar över och jag använder informationen som jag har om honom

Jag har stött på dig Mr Nice i flera år och du har aldrig fattat så nu har jag faktiskt slutat försöka

Sanningen är inte riktigt så men det ligger en del i mitt påstående.

Han ser helt chockad ut.

Det menar du inte Loveli, varför har du inte sagt något?

Vi skämtar bort det hela och drar oss mot omklädningsrummet. Även där ställer han frågan. Jag fortsätter vidhålla att jag verkligen har försökt.

Ja mina kompisar säger att jag inte förstår mig på sånt

Jag är benägen att hålla med dom, säger jag med en blinkning

I Taxin hem flörtar taxichauffören rätt friskt med mig. Jag och Mr Nice sitter fram och pratar med honom. Jag får erbjudande om att betala i natura, taxichauffören fiskar om min å Mr Nices realation.

Men har inte du den här snygga killen? säger han å nickar mor Mr Nice.

Hahaha senast jag stötte på honom var för ett halvår sedan på min födelsedagsfest och då hamnade han i säng med min bästa kompis.

Han hamnade faktiskt i säng med min kompis men jag hade min dåvarande kärlek på plats så inget flörtande förekom överhuvudtaget. Jag kan bara inte låta bli att mjölka den här grejen på mitt retsamma sätt. Det enda sättet att stoppa mig är att stoppa något i mig ;-)

När vi kliver ur Taxin byter Mr Nice och chauffören nr. Mr Nice lyckas rubba mitt retsamma övertag genom att ropa åt chauffören innan han drar upp fönstret:

Hör av dig sen om du har lite å göra så festar vi och knullar Loveli tillsammans!

Min haka är i backen! Vad hände här? Från att spela förvånad över mitt intresse till en trekant...snabba kast i denna match.

Vi hamnar i soffan när vi kommer hem och pratar om djupa saker med de andra. En efter en går de och lägger sig, tillslut är jag och Mr Nice ensamma. Vi halkar längre ner i soffan och mitt huvud vilar på hans axel. Jag känner mig skönt avslappnad och vårat samtal rör inte hans och min attraktion. Det blir tyst en stund och då tar han upp det igen:

Du menar inte att du Har stött på mig?

Jo det menar jag...vad ska en tjej göra för att du ska förstå?

Jag är verkligen trög...

Jag sätter mig upp ordentligt så mitt ansikte är i jämnhöjd med hans. Lutar mig framåt så att våra läppar nästan nuddar varandra. Jag betonar varje stavelse mycket tydligt:

Mr Nice jag vill ligga med dig...

Jag kan få honom här och nu om jag vill men jag drar mig ifrån så vi inte sitter så nära.

Är det så jag måste göra? Mitt leende är utmanande.

Precis så ska du göra Loveli! hans blick går inte att ta miste på.

Pinsam tystnad följer och det är nu det ska hända om det ska hända. Jag har beslutat mig,
jag kysser honom på kinden och viskar i hans öra

Tur du har flickvän. Sov gott

Jag går och lägger mig, lämnar honom där ensam i soffan. Kudden känns befriande för situationen blev väldigt laddad. Jag vill inte vara hans dåliga samvete dagen efter och jag vill ha mer än bara ett one night stand.

På morgonen dricker vi kaffe och äter frukost ensamma, de andra sover. Jag försöker ignorera de långa blickarna jag får från honom. Varje gång jag känner hans brännande blickar tittar jag upp å han ner. Så håller vi på i en timme. Jag tror det har sjunkit in vad jag sa igår. Just nu känns det som att jag skulle varit tyst, stämningen mellan oss är verkligen ändrad. Jag vet inte vart jag har honom och han tittar på mig med nya ögon.

Han sitter i bar överkropp och mina tankar är inte där de borde vara. Hur smakar han? Vill låta min tunga och läppar utforska hela hans kropp. Kyssa hans nacke, nafsa i öronsnibbarna och låta honom fylla mig. Efter frukosten hamnar vi återigen i soffan brevid varandra. Den avslappnade stämningen är som bortblåst och så fort någon av oss råkar nudda den andre rycker han till.

När det är dags för mig att åka får jag en lång kram och han smeker mig längs ryggen med en uppmaning att ta hand om mig. Jag kysser hans hals och säger hej då. Vi kommer inte träffas på några månader och han har nu tagit en del av mitt hjärta.

Jag är ändå övertygad om att det blir en fortsättning på "vår" historia. Det kommer ta lite tid men jag har tålamod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar