söndag 17 mars 2013

Relationer

Varför kan jag inte sätta ner foten ordentligt och säga tack och hej för gott när jag gjort slut? Många runt omkring mig säger åt mig vad jag borde och inte borde göra. Detta är just en sådan fråga...

Svara inte på hans meddelanden!

Varför ha kontakt med idioten?

Han ger dig inget längre!


Jag har en sida som gör att jag inte har några problem att vara vän med mina exs. Steget från vänskap till kärlek eller tvärtom är inte stort för mig och rör mig utan problem fram och tillbaka över den gränsen. Fast när känslorna är borta så är dom det för gott. Fast vänskapen består, på gott och ont verkar det som. Tyvärr misstolkas nog mitt sätt att vara, med att jag har känslor kvar och att det ändå finns en chans för "oss två". Svaret där är nej. När du väl förlorat mig kommer inte mina känslor tillbaka. Jag har sagt det tidigare, livet är för kort för halvdanna relationer!

Ge mig detta så har du mig för alltid och jag gör vad som helst för den mannen:

Jag är en romantiker som tror på passion, attraktion men också självständighet. Att båda två i en relation har sina parallella liv som ändå smälter samman. Då bäddar man för många bra år tillsammans och lär sig att inte ta varandra för givet. Spänningen i vardagen är lättare att behålla också.

Sexet då? Jag har haft högst medioker sex som kompenserats av kärlek till att bli bra sex. Sex utan känslor som kompenserats av grym teknik som gjort det till mycket bra sex. Men allra allra bäst är naturligtvis de gånger då både kemi, känslor och "klicket" i sängen funnits. Varierat sex, utforska och leka tillsammans flera ggr i veckan, annars skulle jag bli smått tokig!

Att bli nertryckt på knä när man kliver innanför dörren efter jobbet och få suga. Det kallar jag vardagslyx ;-)

Hmmm kanske ska registrera mig på en dejtingsajt och med hjälp av sista meningen ovan leta en blivande man!



Love / Loveli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar