onsdag 6 februari 2013

Blast from the past


Ett sms kom från Mr Big idag. En bild som väckte mycket känslor och tankar. Vår romans var galet intensiv jag ville ge allt jag är till honom och uppleva varenda liten del av honom. Livet kom emellan och det kan aldrig bli vi två på riktigt. Hur jag än önskar att situationen var annorlunda kommer det aldrig att gå.

Bilden jag fick väckte heta känslor och minnet av vårt första möte flashade förbi på min näthinna. Den första laddade kramen, uppbyggd stämning som eskalerade och slutade med hans tunga mellan mina ben i hallen. I ett fast tag höll han runt mina skinkor och smakade på min våta fitta. Lång härlig tunga som hittade mina svaga punkter direkt och retades när jag kom för nära orgasmen. Svårt att hålla balansen och koncentrera mig på njutningen samtidigt så vinglade jag till. Han fångar upp mig, lyfter mig upp på hans höfter. Bär mig till soffan, hela tiden med hans mun runt min i en djup kyss. Den passion jag kände där och då var större än något jag tidigare känt. Jag ville ha allt å jag ville ha det där och snabbt. Jag tiggde och bad om att han skulle komma in i mig. När han äntligen trängde in i mig och min längtande fitta kramade runt hans feta kuk kände jag bara lycka. Djupa stötar med glödande ögonkontakt. Hans heta ord i mitt öra, du är min.
Mina ben lindade runt hans höfter, mina händer kupade runt hans ansikte och en stilla bedjan över mina läppar, kom i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar