måndag 25 februari 2013

Must not

Hmmm hamnat i en prekär situation... Är på arbetsresa med kollegor. Jag försöker hålla isär arbete och sex. Meeeeen...

Två bröder får mina snuskiga tankar att vandra iväg.

Den ena manlig, lång, sjukt sexig och välutrustad (ja ryktet har gått) dessutom mycket trevlig. Helt klart romans/pojkväns material. Hans lillebror osar mer sex och roligt otvungen het sex. Båda två med de där blå ögonen som man nästan kan kalla mitt signum eller ett måste för att få mig att tända på alla cylindrar.

Hur ska jag kunna hålla mig i skinnet med dessa män i samma lilla lägenhet. Min självkontroll testas verkligen. Sexskämten och pikar haglar. Snälla läsare håll era tummar så jag inte hör något dumt...eller det kanske ni hoppas på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar