måndag 11 februari 2013

Sorry boys



Jag fick sex i helgen bra och dåligt men återkommer till det i  senare inlägg ;-) kan inte berätta allt för er på en gång.

Meeeeen två av mina kk:s hörde av sig och ville göra lite planer för veckan. Jag ville se om dom kunde hantera sanningen. Mr Busy är en stjärna och tar det med ro lite besviken för att vi fick skjuta på det.

Det roliga är att båda två har sambos/fruar men ändå kommer det lite svartsjuka från mr German. Är han bra i sängen frågan känns mycket osexig faktiskt. Finns dock en risk att jag straffas nästa gång vi ses. Ohhhh nej stackars mig ;-)

Jo när jag ändå är inne och snuddar på ämnet otrohet kan jag reflektera över de otrogna männens partners. Alla verkar vara helt ointresserade av sex, tråkiga i sängen, ha ont efter förlossning
  m.m.

Jag tror detta faktiskt är en massa skitsnack med modifikation! Varför inte bara vara rak å ärlig? Jag pippar runt för jag kan och orkar inte lösa mitt hemliv. Inget sexliv kan vara så dåligt att det inte går att lösa? I såfall borde man inte ens bo ihop. But hey that´s just me the mistress ;-*

Mr Busy



Mr German



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar