onsdag 6 februari 2013

Som att cykla?

Efter min senaste pojkvän/romans där känslorna var lite överstyr kände jag efter tre några veckor med tårar och ältande att det var dags att återta min egen sexdrift. Kravlöst sex helt utan känslor stod högst upp på min lista! Men det var ett halvår sen jag låg utan känslor sist... Är det som att cykla eller kan det vara så att jag har fått försmak för sexet där själen får sitt också? Naturligtvis var jag tvungen att ta reda på hur jag skulle reagera. Första försöket till sex utan intensiva känslor gick sådär ;-) Ska skriva om mötet med Mr Grey längre fram i bloggen.

Åter till sexförsök utan feelings rond 2:

Hmmm vi kan kalla honom Mr Busy. Under de tre veckorna jag varit singel har vi haft lite lös kontakt, pratat om vad vi gillar och inte. Han har varit helt öppen med att han har en relation och jag har låtit påskina att jag också har en. Allt för att undvika krångel, klarar inte av något känslomässiga attatchments just nu. Vi har bokat "dejter" men jag har avbokat p.g.a. jobb en ggr. men Mr Busy har varit snäppet värre och lyckats ställa in flertalet också genom att spela ut jobbkortet.

Han passar utmärkt för mitt syfte, mörk mystisk och de där blå ögonen som nästan är ett måste för mig oavsett vilken typ av relation vi pratar om. Dessutom en förkärlek för det där hårdare sexet där båda tar för sig ordentligt. Vi hade bestämt en tid men han var tidig och jag hann inte riktigt hem som jag hade tänkt det. Även om det är en "sexdejt" vill man visa sig från sin bästa sida. Han ringde upp mig för att få sista vägbeskrivningen och jag sa att han var välkommen men att jag hade precis kommit hem. Han kliver innanför dörren och jag gör en snabb utvärdering, han blir utmärkt. 10 år äldre än mig och i konversationerna innan har en kaxig dominant sida lyst igenom. Tror ändå att han blev ganska ställd av mitt sätt att vara för hans kaxighet var som bortblåst och han frågar mig om jag har önskemål om vart vi ska vara.... Hmmm helst av allt hade jag velat att han tog mig där i hallen, hårt och brutalt och sedan lämnat.

-Vi kan gå in i sovrummet, blev mitt svar.

Han säger åt mig att gå upp i sängen. Ställer mig på alla fyra med huvudet mot honom. Han knäpper upp byxorna och släpper ut den hårda kuken. Jag vet vad jag har framför mig för både bilder och filmer har bytt ägare i vårt teasande som lett fram till detta. Jag är redan ordentligt våt. Jag smakar på hans kuk och han vet om min förkärlek för att få den långt ner i halsen. Han tar tag i mitt hår och börjar knulla min mun, djupare och lite hårdare. Låter mig andas emellanåt för att sedan bottna kuken igen och låta min tunga spela på hans pung. Det dunkar i mitt huvud av kåthet och jag känner att jag skulle kunna komma på två sekunder om jag tar på mig själv. Jag väljer att låta bli och bara koncentrerar mig på Mr Busys njutning. Han smeker över min rygg och böjer sig framåt för in sin hand i mina jeans. Jag svankar så han ska komma åt. Han hittar min våta fitta och hans finger hämtar upp min väta och leker sen mellan mina skinkor. Han har berättat att han älskar analt så jag anar redan nu vad som kommer hända. Hans finger letar sig in i mig och det sprider våger av njutning i min kropp. Han drar på kondom och spottar ner på kuken, trycker den sen mot mitt trånga hål. Jag smeker mitt fitta medans han pressar sig djupare in i mig. Ett hårt grepp om mina höfter och han spetsar mig på sin bultande kuk. Jag är så nära att komma nu när han kuk pumpar i min rumpa och mina fingrar leker med min klitta. Han drar sig ur och vänder på mig. Jag är vimmelkantig av att ligga på gränsen till orgasm. Han drar av kondomen och trycker ner kuken djupt i min hals. jag hör hans stön djupna och vet att han är nära. Jag ökar mina egna smekningar, känner den första sperman komma djupt i min hals. Samtidigt tillåter jag mig själv att komma.


-Tack för lunchen, säger jag med ett skratt.

-Haha tack själv, kontrar han.

Vi båda två har bråttom till möten så kläderna slängs på och artighetsfraser sägs innan jag stänger dörren om honom.

Sex utan love feelings? Jepp precis som att cykla har man en gång lärt sig så sitter det. Fast nu har jag en ny cykel å den ska användas ordentligt ;-)


Mr Busy kommer komma tillbaka...och mötena gick bättre än någonsin. Avslappnad och tillfredställd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar