torsdag 21 februari 2013

Mr Sunny

Det där med och vara vän med gamla kärlekar funkar nog inte ändå... Trodde Mr Sunny hade kommit över sina känslor för mig. Iaf fått lite distans till dem. I Maj förra året sa jag att mina känslor var slut.


Han lever i en relation, det gjorde jag också när allt började. 16 år äldre med de mörkaste blå ögon jag sett och alltid ett skratt på läpparna. Han hade en trygghet och en humor som attraherade mig till en början. Först en djup vänskap som sen slutade i kärlek. Jag gav honom 4 månader att bestämma sig om han ville leva med mig eller sin andra kvinna. Han valde henne. Eller han ville att jag skulle vänta 3 mån till.

Efter sommaren blir allt enklare

Men mitt hjärta sa att det blir aldrig enklare. I efterhand tycker han att det är jag som gick vidare för snabbt, jag skulle ha gett honom mer tid. Tyvärr funkar inte jag så.


Om du vill ha en del av mitt hjärta måste kärleken jag ger underhållas. Om jag inte får det jag behöver tillbaka kommer känslorna svalna snabbt. Jag ger allt det jag är till den jag älskar på gott och ont.

För mig var det faktiskt ganska enkelt att gå vidare. Sexet var aldrig fantastiskt om du plockade bort kärlekskänslorna så det var inget jag saknade. Vänskapsbiten har vi försökt underhålla men jag kan inte nämna andra män för då hör jag hans bitterhet. Den är illa dold.

Jag måste klargöra igen att det aldrig kommer bli vi igen. Fast det tänker jag göra öga mot öga. Sms eller telefon blir alltid så opersonligt.

Kärlek // Loveli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar