onsdag 27 februari 2013

Booty call X-style











Mr X

Ett okänt men ändå bekant nummer har ringt när jag stod i duschen. Jag ringer upp.

Det är jag, jag är i stan på hotell kan du inte komma hit och festa lite?

Det var tre månader sen vi sågs sist. Att stänga dörren om vår relation har inte varit enkel för vi har delat så många störda sidor. Det som förde oss samman var också det som fick förhållandet att crasha.

Sätt dig i en taxi och kom hit jag betalar. Jag och en polare har sviten och en massa champange.

Jag hinner tänka att han verkligen inte lärt sig ett skit om mig de senaste månaderna. Inget av den flashiga ytan imponerar på mig. Däremot vår kemi i sängen. Tanken på en trekant är lockande...det var över 10 år sen sist.

Ge mig 15 min å tänka på det

Nå hur blir det? får jag på smsen

Bara sex, inget mer, svarar jag

Ok med mig





Då var det bestämt jag gör mig i ordning för en natt med het intensiv sex. Nyrakad med blodröda läppar är jag redo för att ta mig an barndomskompisarna.

Jag är heltänd på tanken på en trekant och hinner fantisera en massa i bilen. Jag är ändå lite nervös för att träffa Mr X igen. Det blir första gången vi ses efter den våldsamma crashen på vårt förhållande. Finns det några känslor kvar? Har jag kommit över honom? Sexet är jag helt övertygad om att det blir bra. Där har vi aldrig haft några problem och det var nog den kemin som gjorde att vi höll ihop längre än vi borde.

Från och med vi ses är du min och bara så att du vet blir det hårt i natt

Ge mig allt ni har så får vi se hur långt det räcker pojkar tänker jag men svarar

Bring it

Taxin släpper av mig utanför hotellet och där står han på trottoaren. Vi båda två är avvaktande, hälsar kallt, några artighetsfraser och sen går vi in i hotell lobbyn. I hissen trycker han mig mot väggen han smeker min fitta utanpå jeansen. Min väta avslöjar mig. Jag är kåt och kan verkligen inte dölja det. Jag ser på Mr X att han vet precis hur mycket jag tänder på detta. Jag vänder mitt huvud åt sidan så han inte kan kyssa mig. Hans läppar mot mitt öra

Lilla kåta slyna du ska få så mycket kuk i natt

Väl innanför dörren hänger jag av mig jackan. En mindre hall leder in i ett större rum med soffor. Mer hinner jag inte registrera innan Mr X tar kommandot.

Ner på knä och sug

Mr X släpper ut kuken och den är stenhård. Tittar på mig där jag står på knä framför honom och han ger mig en örfil.

Han slår hårt och jag blir överrumplad. Svedan på min kind bränner.

Han knullar min mun djupt och brutalt men jag har inga problem att ta emot honom. Jag öppnar munnen och halsen och ger honom allt. Hans pung slår mot min haka gång på gång. Tungan virvlar upp och ner på skaftet. Jag ser ingen mer och börjar undra vart den andra killen är någonstans. Vad har dom gjort för planer?

Tillslut ropar åt han sin kompis Spanjoren att komma ut i hallen. Jag ser honom i ögonvrån han är mörk och normalbyggd. Han tittar på oss och runkar kuken. Den är halvslak men växer lite. Han kommer närmre så jag kan runka honom samtidigt som jag suger. Känslan att ha kontrollen över två kukar känns så rätt.

Mr X beordrar mig att suga spanjoren. Jag låter han få tillgång till min mun, han är försiktig men Mr X manar på.

Knulla hennes mun ordentligt hon behöver det

Samtidigt håller jag aggitatorns stenhårda kuk i min ena hand. Hårdheten gör mig ännu kåtare, hans kuk har alltid fascinerat mig för den är verkligen stenhård.

Vi tumlar ut i vardagsrummet och hamnar på mattan. På rygg tar jag mot Mr X i min mun och Spanjoren stöter i min fitta. Jag vill ha mer, detta är ändå lite för snällt för min smak. Jag hade hoppats på lite hårdare tag. Mr X lyckas slå bort dom tankarna för några sekunder när han böjer sig fram och slickar min fitta medans Spanjoren tar en paus. Vi hamnar i en skön 69 hans tunga vet precis vad den ska göra.

Deras båda energier matchar inte riktigt. Mr Xs extremt dominanta, förnedrande och Spanjorens nästan kärleksfulla mjukare framtoning. Sexet är helt klart på gränsen till schizofrent med dessa två samtidigt.

Först en örfil av Mr X sen smek på kinden av Spanjoren och djup ögonkontakt. Jag försöker anpassa mig till de båda men det är en utmaning.

Ändå blir Spanjoren en bisittare till mitt å Mr Xs brutala knullande. För nu har jag fått nog, nu vill jag ha det ordentligt så jag tar för mig. Jag rider honom hårt i soffan och borrar in mina naglar i hans nacke. Vår ögonkontakt är intensiv och jag känner en djup hatkärlek. Hela situationen påminner om första gången vi träffades. Det känns som att vi är tillbaks på ruta 1.

Jag sliter mig från min och Mr Xs knulltrance och sträcker mig mot spanjoren och ber honom kliva upp i soffan så jag kan suga honom. Mr X har nu första parkett på en riktig kuksugningsshow. Han slutar lyfta mig upp och ner på hans stenhårda kuk å låter den bara vara kvar djupt upp i mig. Nu kan jag koncentrera mig till fullo på Spanjorens kuk. Han växer och jag registrerar exakt vad han gillar mest. En hård hand som runkar och mjuka läppar med lite tunga som stimulerar toppen. Jag gör allt för att göra honom nöjd. Men Mr X hetsar honom ändå.

Knulla henne djupare i halsen det älskar hon

Jag tror inte han gillar att bli bossad i det här läget, jag märker direkt att han blir mindre hård när Mr X ger honom order. Deras roller är inte helt klara.

Vi hamnar återigen på golvet och nu är stämningen lite hårdare igen. Mr X ställer sig bakom mig på knä.

Svanka så ska jag knulla din röv kåta slyna

Hans ord tänder mig och jag vill ha mer. Spanjoren blir en åskådare igen och jag å Mr X gör det som vi är så bra på. Vi hänger oss och njuter av att vara totalt uppe i varandra.



Försöket till en dubbel penetration misslyckas totalt. Fysiskt sätt är det inga problem för ingen av dom är utrustade som hästar. Spanjoren lyckas inte hålla sitt stånd när Mr X tar över. Mitt tålamod är slut jag reser mig och går till sovrummet. Killarna kommer efter, Mr X tar ett steg tillbaka och låter Spanjoren ta för sig.

Mr X lägger sig på sängen brevid och tittar på när vi andra två fortsätter. Spanjoren är halvslak och sexet mindre upphetsande. Vår åskådare somnar och det är faktiskt nästan så jag gör det med...

Fast när Mr X börjar snarka är det som att Spanjoren får ny kraft och blir lite kaxigare. Nu är det bara han och jag och Mr X är uträknad.

Är du så kåt så du kom hit för att knulla oss?

Jag hmmmar lite lätt.

Du kommer drömma om det här länge va?

Inom mig skrattar jag men jag lyckas att inte visa det.

Mr Vaniljkille ditt och mitt sex kommer aldrig återkomma i mina onanifantasier. Högst mediokert extremt tråkigt nästan. Men som den duktiga lilla skådespelerska jag är nickar jag å ser porrig ut. Han fortsätter knulla mig och ser galet nöjd ut.

Så fort vi byter ställning blir han mjuk så vi fortsätter med missionären där han kan se in i mina ögon och pumpa i mig långsamt.

Jag kan knulla dig hela natten så här glömde Mr X bort att säga att jag är uthållig

Jag stelnar till, Shit jag orkar verkligen inte med det här gnuggandet hela natten. Utan Mr X suger det här sexet bokstavligen. I mitt huvud tar jag det ändå som en utmaning. Jag blir den där vaniljtjejen som jag förstår att spanjoren vill ha.

Ohhhhh, ahhhhh din kuk är fantastisk

Åhhhh du tar mig så skönt

Jag håller i hans ansikte och säger åt honom hur bra han är och hur kåt han gör mig.

2 min senare kommer han.

Ännu en av mina bättre skådespelarinsatser. Det gick nästan lite för lätt...

Samtidigt som Spanjoren kommer vaknar Mr X. Han sträcker sig efter mig och drar mig till hans sida av sängen.

En markering om att jag är hans.

Spanjoren går ut ut sovrummet tittar på oss i sängen där jag har Mr X s armar runt mig.

Jag ska lämna er själva så ni får kramas å hånglas

30 sek är vad jag klarar av sen kryper det i kroppen. Jag lyfter bort hans armar.

Jag måste duscha.

Det varma vattnet får bort krypet i kroppen och jag funderar precis över vad som hänt. Min sjuka hjärna kommer fram till att nästa gång det blir en trekant ska de inblandade ligga på samma energinivå för att få det optimalt.





Jag vet direkt vilka två män i mitt liv som skulle ingå i den trekanten. Båda av samma "typ" och de vet precis vad jag gillar. Bägge två har en enorm närvaro i sängen och vi tre tillsammans skulle vara magiskt. Jag sliter mig från mina tankar och stänger av duschen. Det är så här jag funkar, jag vill optimera, förbättra, alltid komma lite närmre njutningsperfektion.

Påklädd och redo för att åka går jag in i sovrummet där båda ligger och halvsover i dubbelsängen.

Behöver jag nyckelkortet för att komma ner till Lobbyn?

Snälla stanna, viskar Mr X.

Där och då behövs inte min hårdare "inget kommer åt mig fasad". Jag vill verkligen inte stanna. Han har inte mitt förtroende längre och en kelstund efter sex som jag vet att han vill ha kan jag inte erbjuda längre. För det krävs ett känslomässigt engagemang hos mig och efter det här sexet vet jag att allt sånt är borta. En kemi kommer vi alltid ha men den är på vänskapsnivå.

Spanjoren svarar nej och jag vänder och går ut.

Men innan jag lämnar dom skriver jag en lapp och lägger på bordet.

Tack för åkturen killar // Loveli

I taxin hem med Petra Marklund i lurarna kommer tårar. Stilla tårar och ett avslut. Jag var ändå nyfiken på att se om en gnutta av det jag känt för honom fanns kvar men det var som att de sju månaderna vi hade tillsammans inte existerat. Bye bye Mr X take care hjärtat!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar