söndag 17 februari 2013

Mr Sunny

Mr Sunny och jag hade en relation förra våren. Återkommer med detaljer om honom men här har ni ett smakprov från ett av våra möten.


Vi kliver innanför dörren i hans ljusa lägenhet. Lunch är på schemat och sedan in till staden. Han kommer direkt från gymmet och är härligt rödrosig på de brunbrända kinderna.

-jag måste duscha är fortfarande svettig

Han tittar på mig med de mörkblå ögonen som nästan alltid glittrar busigt.

-gör det du, jag måste svara på några sms.

Alltid när vi träffas finns det en vibrerande luft mellan oss och det enda jag kan tänka på är hans välformade heta läppar som smakar på mina. Men nu ska vi skynda oss med lunchen så att vi inte kommer försent!

Hänger med överkroppen på hans köksbänk för att stretcha ut baksida lår samtidigt som mina fingrar snabbt och intensivt knappar på iphonen. Jag hör att han stänger av duschen och kliver ur badrummet. Hans doft fyller min näsa, han luktar ljuvligt!

-lägg ifrån dig telefonen så att vi kan äta.

Jag hmmmar ett svar tillbaka utan att ens ta ögonen från skärmen. Då tar han tag runt mina höfter och trycker sin hårda kuk mot min rumpa.

Han är stenhård och naken. Mina byxor slits av och hans händer håller i mina skinkor. Han trycker ner min överkropp så att brösten pressas mot köksbänken. Min fitta är våt och redo. Han tar den härliga kuken med det glänsande ollonet och drar det mellan mina fittläppar för att känna min väta. Jag lyckas bara pressa fram hesa stön men i mitt huvud skriker en hög röst -Ta mig

Han drar sin kuk från fittöppningen upp mellan skinkorna och den glider så lätt. Sen låter han ollonet vila precis i min våta öppning. Jag darrar och svankar, hela min kropp ber honom om att komma in! Hans grepp kring mina höfter hårdnar och han pressar in kuken i botten. Fittan kramar krampaktigt om kuken och lockar den längre och djupare in. Hans händer masserar mina skinkor hårt medans han pumpar långt inne i mig. Ena handen pressar han på min ländrygg för att få mig att svanka djupare. Nu fyller hans pulserande kuk alla vrår av min fitta. Min kåthet har övertaget, mötet,telefonen och resten av dagen spelar ingen roll nu... Jag vill ha honom...

Han sätter sig i soffan och jag kan inte låta bli att smaka på hans kuk som glänser av mina safter. Jag låter läpparna omsluta ollonet och skaftet glider ner i halsen. Älskar att suga.
Känner hans händer styra takten på min mun genom att hålla dom inlindande i mitt hår, min fitta värker av upphetsning.

Han flyttar på mig så att han kommer åt att smeka mig samtidigt som jag bearbetar hans kuk långt ner i halsen. Jag smeker pungen som dragit ihop sig och laddar inför vad som ska komma. Låter tungan sakta vandra längs hans skaft och upp till ollonet och den lilla öppningen. Smakar på de salta dropparna som glänser på toppen. Hans fingrar leker retsamt mellan mina rakade blygläppar. Ett finger tar min fitta i besittning samtidigt som han bearbetar min klitta.

Jag låter kuken glida ner med hela sin längd i halsen, där stannar jag och låter tungan massera hans skaft. Mina lungor vill kippa efter andan men i mitt huvud är det bara kåtheten som dunkar. Jag hör hur han andas tungt och rossligt av njutning och det gör att jag lyckas pressa ner honom någon centimeter till i min kåta hals. Hans fingrar lockar mig närmre gränsen. Även fast jag inte vill måste jag släppa upp hans pulserande kuk ur min hals. Jag drar ett djupt andetag och fyller mina lungor med luft.

-jag vill att du rider mig

säger han bestämt. Jag lyder av blind kåthet. Gränslar hans hårda kuk och fixerar honom med blicken. Hårdheten fyller upp mig till max.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar