onsdag 6 februari 2013

My girls

Vad skulle jag göra utan alla dessa fantastiska kvinnor i mitt liv? Att ta sig igenom känslor utan att dryfta med tjejkompisarna är för mig en omöjlighet. Sex, män och relationer diskuteras dagligen. Intima detaljer om allt från kukstorlek till konstiga fetischer. När det gäller det känslomässiga planet blir vi kvinnor lätt överanylyserande... Han har inte svarat på mitt sms, varför är det bara jag som ringer?, är vi bara KK:s? Ja, dessa frågor kan ältas i timmar ibland blir man klokare ibland kvarstår förvirringen.

Fast de mörkare delarna av mitt sexliv är faktiskt för magstark för några av mina nära vänner. Våra referensramar skiljer sig helt enkelt. Så ibland blir frågan, hur var sexet? besvarad med en förenklat suveränt. Fast egentligen hade jag kanske velat säga, när hans hand låg över min hals och han viskade kåta slyna i mitt öra kom jag så det svartnade.

Fast nu har jag ju bloggen och jag lovar här blir det ingen censur ;-) Min digitala svarta dagbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar