tisdag 12 februari 2013

Mr X Rond 1



Taggad till tusen för en utekväll med tjejerna. Stämningen är på topp och drinkarna avlöser varandra.

Vi står precis vid dansgolvet skrattar åt något, jag kommer inte ihåg vad. Plötsligt står han framför mig, jag känner inte igen honom först (mitt dåliga ansiktsminne) bara en känsla av igenkännande. När poletten trillat ner och jag samlat ihop min berusade hjärna vet jag precis vem det är.

Han är inte okänd i medierna och han har ett ego som är större än hans rykte. Dryg är mitt samlade intryck av honom. Vi har träffats förut och jag har verkligen inte fattat tycke för honom men här står han nu med ett brett smil på läpparna. Stämningen andas sex, hans blick går inte att missta, han är på jakt och jag är bytet. Jag tänder på hela situationen, på min avsky till hans person och hans nakna kåthet på mig. Jag vet vad som kommer hända men jag vägrar bli tagen så som han behagar. Jag är villig att ge honom en natt han sent kommer glömma.

Mitt hotellrum?

Varför inte, svarar jag.

Vi går från stället hand i hand utan att säga ett ord mer. Vi vet precis vad som kommer hända. I hotellhissen kysser han mig djupt och intensivt. Trycker mig mot honom och känner hans kuk mot mitt lår. Jag vet att han varit med en kompis kompis tidigare och att hans prestation då var åt det lugnare hållet.

Väl inne på hotellrummet pressar han mig mot väggen och kysser mig hårdare. åhhh du är så sjukt sexig, han suger på min underläpp. Jag puttar honom ifrån mig men släpper honom inte med blicken. Tyvärr tror jag att jag är för kinky för dig, säger jag med uppenbar trots i blicken. Han tar ett snabbt steg mot mig lägger sin hand runt min hals hans läppar mot mitt öra. Jasså det tror du, vi får se vem som får rätt. Hans ögon brinner.

Han slänger ner mig på sängen sliter av mig trosorna och tränger in i mig hårt. Jag är redo för honom svarar hans hårda stötar, river honom på bröstkorgen, biter i hans läpp samtidigt som han fortsätter mata mig med sin kuk. Intensiv hatkärlek driver oss närmre och närmre orgasmen.

Jag rider honom, hans händer under mina skinkor. Han för mig upp och ner på kuken i ett våldsamt tempo. Hela situationen är helt galen. Jag avskyr verkligen den här karln och nu knullar han mig med sådan intensitet så att jag blir helt ställd. Han är djupt upp i mig och min fitta kramar honom varje gång han når botten.

Han drar mig närmre.

Du vet att jag kommer knulla din röv sen

Plötsligt är jag glasklar i huvudet och på helspänn. Jag har fortfarande hans hårda kuk djupt uppe i mig, Här går min gräns för vad jag tänker ge honom. Jag lägger högerhanden om hans hals, borrar in naglarna och kramar åt, mitt ansikte snuddar hans.

Det tror jag inte du ska, väser jag mellan sammanbitna tänder.

Jag släpper greppet och jag tror han har förstått. Jag fortsätter rida hans kuk hårt tills han slänger av mig.

På alla fyra

Jag svankar och vill känna honom i mig bakifrån. Han tar kuken och drar den mellan mina skinkor för att testa mig. Hämtar upp väta från min våta fitta och låter den glida mellan skinkorna igen. Sen trycker han in kuken i min fitta, hans hand i mitt hår och börjar knulla mig i ett rasande tempo. Jag smeker min klitta samtidigt och känner att jag är nära. Hans grepp om mitt hår hårdnar och hans tumme letar sig in mellan mina skinkor.
När han trycker in tummen i min rumpa kommer jag med ett djupt stön. Fittan krampar runt hans kuk och all luft går ur mig. Han stöter in kuken djupt in och kommer i mig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar