måndag 25 februari 2013

Gästblogg


Min heta och sexiga tjejkompis är också duktig på att skriva snusk. Här är en inblick i hennes sexliv. Thanks doll för att du delar med dig!

Drar mina fingrar längs din nacke och in i ditt hår, håller min hand bakom din nacke och njuter av dina kyssar, känner din hand bakom min nacke och känner dina läppar emot min hals då du drar mitt huvud bakåt så att min hals blottas....
Jag tar mina händer längs dina höfter och drar med din tröja upp och tar av dig den.. Kysser dig på bröstet upp på halsen och kysser dig på munnen.

Jag känner dina händer bakom mig nacke, tar ett stadigt tag i mitt hår, drar mitt huvud bakåt och återigen blottar min hals, du för mitt huvud ner emot din kuk, du ber mig inte suga, du säger åt mig att suga, och det är NU sen behåller du ditt grepp runt mitt hår och för mitt huvud upp och ner och bestämmer takten och den är snabb och hård och jag gillar det...

Du ber inte om nånting du säger åt mig att lägga mig på sängen, du drar av mig mina trosor, du särar på mina ben och kysser mina lår, fortsätter uppåt men hoppar över mitt sköte och kysser mig på magen för att retas samtidigt som du för dina fingrar längs mina blygdläppar upp och ner , tar två fingrar och börjarmassera min klitoris, för dom neråt och för in två fingrar i mig samtidigt som du slickar och suger min klitoris, du för två fingrar in i mig ut och in i bestämd takt och börjar öka takten mer och mer och pumpar tillslut mig med dina fingrar samtidigt som du slickar mig på min fitta, jag håller att på att gå upp i brygga när du slutar...

Du vänder mig om och lägger mig på rygg, du trycker in din hårda kuk i mig och jag stönar högt, min fitta är så våt att du bara glider in..
Du pumpar hårt och lyfter upp mina ben så att du kommer åt att smeka min klitoris samtidigt som du knullar mig, jag stönar högre..

Du drar ut din kuk och för in din kuk i min mun och knullar mig i munnen tills du vänder mig om så att jag står på alla fyra, du för in din kuk bakifrån och tar tag i mitt hår och sätter på mig hårt bakifrån, jag skriker ut min kåthet och du knullar mig hårt bakifrån....
Försöker gräva ner mitt huvud i kudden för att inte skrika rätt ut men du håller kvar i mitt hår.
Du tar bägge dina händer på mina höfter så att du kan ta i ännu mer, så att du bottnar vid varje stöt..
Jag hör att du stönar till, drar ut din kuk och lägger din sats på min rygg samtidigt som du böjer dig fram och ger mig en kyss på halsen...


Jag ser fram emot fler äventyr från dig baby ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar