söndag 17 februari 2013

Weekend



Utekväll igår och krogragget levererade inte riktigt det jag var sugen på...men har fått inspiration till lite nya inlägg här på bloggen! Dåliga ligg...jo all sex är faktiskt inte bra sex. Jag kan lika gärna onanera hemma istället för att slösa bort min tid. Tough bitch, i know!

För att lösa situationen kommer Mr Lamb imorgon. Lamb är nog fel smeknamn Mr Horse hade varit närmre sanningen. Längtar efter het porrig sex. Hans kuk är ett praktexemplar så min hals får sig en utmaning.

Mr Grey teasade om att han hade besök ikväll och fick sig en skön avsugning. Vår relation är fantastiskt störd. Att se hans kuk i någon annans hals tänder mig, samtidigt som det idag faktiskt högg till lite grann. Kan vara för att jag inte sovit och är galet bakis samt behöver mig en ordentlig omgång ;-) Imorgon är jag åter på banan!

Kärlek // Loveli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar