fredag 22 februari 2013

Mr Big

Vackra ord fanns på mina sms idag från Mr Big. Jag är fortfarande stark och övertygad om att det inte kan bli vi. Ändock får han mitt hjärta att slå ett extra slag med sina ord.

Mental beröring.
Tänk att få förföra och älska med dig mentalt först. Få dig känna hur varje liten själslig yta inom dig blir smekt av mina tankar. Sedan få se djupt in i dina livliga eldiga ögon som skapar stormar inom mig. Låt mig kyssa varje liten del på din kropp. Känna din doft och nafsa dig i nacken. Smeka ditt ryggslut och kyssa din navel. Vidröra försiktigt dina otroligt vackra bröst. Kyssa dina läppar och leka med min tunga runt på din kropp... Närheten och hettan mellan våra kroppar...skapar en spänning och åtrå som vi uthärdar ett par träffar. När vi bestämmer oss att vidröra vid varann kroppsligt...skjuter en känsla in i våra tankar och sinne. Just här...just nu existerar ingenting annat än vår uppmärksamhet av varann utan egoistista själ. Vi ger oss obönhörligen till varann. Ingenting kommer förnimma känslan av våran beröring så länge vi lever.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar