torsdag 21 februari 2013

Sex fantasy


Vilka sexfantasier har du? Har du något du drömmer om eller vill uppleva? Jag får frågorna rätt ofta. Tyvärr är jag tråkig där, jag har ingen direkt konkret fantasi som jag känner ett behov av att uppleva. Förutom kanske en...men vi återkommer till den!

När jag var i 18 års åldern expreminterade jag lite med trekant och partnerbyte. Då var det fantasier som jag behövde få ur mitt system.

Jag tycker absolut mäns fantasier skiljer sig lite mot kvinnornas. Med män är det mer rätt på sak,

-jag vill ha sex på kopiatorn på mitt jobb efter stängning

- i ett omklädningsrum på HM

- i en hiss

- jag vill att kvinnan ska stå naken på knä innanför dörren

Vi kvinnor, vill jag tro iaf... har mer känslostyrda fantasier. Att bli tagen hårt, intensivt av en främling, eller romantik med tända ljus och ögonbindel.


För mig är platsen oväsentlig. Människan som jag har sexet med betyder allt. Någon som tänder mig som får mig att längta efter hans hårda kuk i min våta fitta. När man väl är på det humöret vill man bli tagen där man är. Om det är en hiss, lagerlokal, medeltida fästning (ja Braehus längs E4:an har besudlats av mig ;-) ) eller en barnkyrkogård där det där heta spontana sexet infinner sig är verkligen oviktig. Vart vi befann oss blir bara en kul parantes i efterhand inte en "turn on" för mig.

Den absolut vanligaste sexfantasin som jag fått höra och får höra av mina KK:s. Att ha sex med två tjejer samtidigt. Har du ingen kompis som vill vara med? Sorry...jag delar inte med mig av kuk när jag har sex. Detta går kanske emot min fantasi nedanför men för mig är det två helt skilda saker ;-)


Så till min ouppfyllda fantasi. Jag fantiserar om att få vara åskådare under sex, bara titta inte röra. Mr Grey och jag har diskuterat saken och är övertygad om att det kommer bli verklighet. Frågan är bara när.

Att i detalj få studera hans kropp och minspel när han tar för sig av en annan kvinna. Ger henne den njutning som han gett mig. Bara tanken på det får det att pirra till i magen. Den andra kvinnan är naturligtvis viktig. Hon måste gå igång på situationen våga att hänge sig.

Jag längtar efter att få se honom in action!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar