tisdag 19 februari 2013

WTF?



Män är inte på min topp tio lista just idag.

Mr Sunny bjöd på ett fint utlägg om att jag har pratat en massa trash om honom. Den "pålitliga" källan är högst otrovärdig. Trodde vi hade en stabil vänskap men han fick som svar att han kan skaffa en ny vän om ingen tillit finns. Man kanske inte kan vara vän med sina f.d kärlekar?

Mr X en lektion om att mitt sexliv är destruktivt bortsett från hans eget och att han var orolig. Gulligt men jag är övertygad om att den spelade omtanken har andra underliggande meningar.

Mr Grey har radiotystnad som en riktig fjortis

och slutligen Mr Big som ringde flera ggr och pratade in meddelande att han åkte förbi och ville träffas. Puss älskling jag saknar dig. Suck...det är slut PUNKT!


Ska fundera på att testa tjejer framöver för detta håller icke! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar